  • 81. Data: 2003-02-01 13:31:52
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" [...]

    > Skoro tego udowodnić nie można teraz,to będzie tak samo za lat
    > osiem.

    Teraz byzatrudnic legalnie obcokrajowca pracodawca musi wykazywac
    urzednikom,
    ze niemoze znalesc chetnych...

    Boguslaw

  • 82. Data: 2003-02-02 09:28:06
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message

    > Za lat naście będą ci sami urzędnicy i takie same procedury.Każdy dba o
    > swoje, a szczególnie niemcy.
    > Może to będzie nie zgodne z prawem,ale znajdzie się 1000 wykrętów,aby
    > życie biegło właśnie w/g takich reguł.
    > Nakazu zatrudniania obcokrajowców nie będzie i każdy pracodawca bez trudu
    > udowodni swoje racje.
    > reasumując-od dobrej woli pracodawcy będzie zależało zatrudnienie.

    NO I BARDZO DOBRZE..
    TAK powinnno byc. zalezec OD WOLI PRACODAWCY.

    Boguslaw

  • 83. Data: 2003-02-03 16:19:03
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet