  • 11. Data: 2003-01-22 08:02:02
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Jacek <c...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0jujp$sd6$...@n...tpi.pl...
    > Ministerstwo Finansów przedstawi w II i III kwartale tego roku
    > najistotniejszą część planu reformy finansów publicznych, zapowiedział
    > wicepremier Grzegorz Kołodko. Wicepremier zapowiada także reformę systemu
    > podatkowego. Zmniejszeniu lub eliminacji mają ulec zwolnienia
    > podatkowe. -

    I na tym się pewnie skończy.

    >W dłuższym okresie, gdy Polska wróci na ścieżkę szybszego
    > wzrostu gospodarczego na poziomie 5 proc. i wyżej, będziemy mogli
    > rozważać dalsze zmniejszanie obciążeń podatkowych - powiedział Kołodko.

    Obiecanka stara jak podatek.

    > Szef resortu finansów jest zdania, że polskie przedsiębiorstwa
    > doświadczają obecnie stosunkowo niskich obciążeń podatkowych w porównaniu
    > z firmami z państw UE i OECD.

    Ale dlaczego Pan Minister mówi wcześniej o obniżeniu podatków? Zgodnie z I
    Prawem Kołodki wzrost obciążeń podatkowych wpływa korzystnie na rozwój
    gospodarczy i w tym kierunku należy iść.

  • 12. Data: 2003-01-22 12:15:52
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    > porównaniu
    >
    > To ja nie chcę do UE jak tam są wyższe podatki.

    Jestes pewien ?

    Bo ja mysle, ze nie...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2003-01-22 13:12:43
    Od: "Grzegorz Waliszkiewicz" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Jacek <c...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b0jujp$sd6$...@n...tpi.pl...
    >
    > I na tym się pewnie skończy.
    Jak zwykle

    > Obiecanka stara jak podatek.

    Jest niezwykle subiektywny, no cóż tylko perfekcjonista jest w stanie
    podejść do tematu obiektywnie.

    > Ale dlaczego Pan Minister mówi wcześniej o obniżeniu podatków? Zgodnie z I
    > Prawem Kołodki wzrost obciążeń podatkowych wpływa korzystnie na rozwój
    > gospodarczy i w tym kierunku należy iść.

    Nie znasz prawa autorskiego. Pan Minister Kołodko tworzy nowe zasady w
    ekonomii, które ogłasza przed ich opublokowaniem w jakimś "bestsellerze
    Kołodki" :)
    A co ma robić mówić że jest źle, lepiej mówić że będzie dobrze, a jak coś
    nie pódzie to niepowodzenie "reformy" przerzucą na kogoś innego.
    A po za tym kogoś skroić trzeba z kasy.

  • 14. Data: 2003-01-22 16:05:01
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > Jestes pewien ?

    Jestem pewny że nie chcę do UE,ale czy podatki są wyższe tego dokładnie
    nie wiem.

    > Bo ja mysle, ze nie...

    A nasz "czarodziej" minister wie i już, i nawet nie myśl że jest inaczej
    niż on mówi,bo tracisz czas i energię zupełnie zbędnie :-))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 15. Data: 2003-01-22 16:08:16
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    MSN Krzysztof <k...@m...com> wrote:
    > i specjalne głaski dla tygryska,
    > a propos co u prosiaczka ?

    tygrysek mnie podrapał,a prosiaczek rośnie jak grzyby po deszczu.Na
    Wielkanoc będzie miąsko, i tygrysek na jakieś ochłapy także się zapewne
    załapie.

  • 16. Data: 2003-01-22 16:14:24
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Może wiec warto skopiować

    Tak,tak,tak-skopiować ten post i wysłać e-mailem do Grzesia.On jest
    fanatykiem komputera to może będzie wiedział jak odczytać.
    Zna ktoś adres?

  • 17. Data: 2003-01-22 16:16:00
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> wrote:
    > I na tym się pewnie skończy.

    To jest pewniejsze niz pieniądze w szwajcarskim banku

    > Ale dlaczego Pan Minister mówi wcześniej o obniżeniu podatków? Zgodnie
    > I Prawem Kołodki wzrost obciążeń podatkowych wpływa korzystnie na
    rozwój
    > gospodarczy i w tym kierunku należy iść.

    No co Ty.Przeczyta toto i jeszcze wprowadzi w życie:-)) A kysz

  • 18. Data: 2003-01-22 19:58:29
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A na zakończenie troche cytatów na temat stawki VAT w może najbardziej
    porównywalnej z nami Hiszpanii:

    > "Obowiązujące stawki procentowe podatku VAT w Hiszpanii:
    >
    > podstawowa 16%
    > zredukowana 7%
    > szczególnie-zredukowana 4%
    (...)
    > Może wiec warto skopiować tamte rozwiazania skoro tak dobrze się sprawdzają.

    No i trafiła się sznasa
    http://www.mf.gov.pl/cgi-bin/news/show_news.pl?news_
    id=836
    ciekawe jakie wnioski wyciagnie :))

    Sark

  • 19. Data: 2003-01-22 23:18:19
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > Słyszałem w formie plotki, że część biznesmenów z Polski południowej zamyka
    > działalność w Polsce i uruchamia spółki prawa handlowego na Słowacji.

    bo nie wiedza, co ich gryzie,
    mysla, glupi, ze podatki i koszty pracy sa za wysokie,
    a to wszyskto przeciez przez stopy procentowe!

    --
    bromden[at]gazeta.pl
    GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o? K? w(++) !O M--

  • 20. Data: 2003-01-23 09:26:33
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message

    > Jestem pewny że nie chcę do UE,ale czy podatki są wyższe tego dokładnie
    > nie wiem.

    Mysle, ze sie Pan myli.
    Wejscie do UE lamie monopol rzadzacych na rabowanie obywateli.
    Sam fakt, ze mozna uciec sprawi, ze latwiej bedzie o zmiany.

    > A nasz "czarodziej" minister wie i już, i nawet nie myśl że jest inaczej
    > niż on mówi,bo tracisz czas i energię zupełnie zbędnie :-))

    O naszym czarodzieju mam swe zdanie.
    a podatek od kwoty na granicy ktora u nas kwalifikuje juz
    prawie do 30 % w UE na ogol
    o malo co nie uprawnia do zasilku podatek jest od tegoniewielki jesli w
    ogole jest.

    Boguslaw