    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bez zezwolenia ??? !!!
    Date: Thu, 3 Jul 2003 00:55:57 +0200

    | Osobiście mocno w to wątpię i podejrzewam, że duża część
    | z nich bardziej martwi się tym jak, komu i za ile sprzedać jedną
    | czy drugą ustawę albo rozporządzenie ;-)

    Kurcze! Ciekawe, czy dożyję wyborów, których wyniku nie będę musiał
    rozpatrywać w kategoriach wstydu. Wstydu, że spośród kilkudziesięciu
    milionów Polaków nie można wybrać kilkuset mądrych ludzi.

    | Eee... władze po prostu liczą na jak najdłuższe utrzymanie się
    | przy władzy właśnie :-))

    Nauki polityczne miałem dawno, ale coś mi świta, że chyba właśnie taki ma
    być cel każdego ugrupowania politycznego. No ale w ramach tego utrzymywania
    się przy władzy, to nie mogliby trochę pomyśleć?

    | Bez ograniczeń czasowych?
    | Hmm... przypuszczam, że od chętnych do życia na cudzy koszt
    | nie można byłoby się opędzić ;-)

    Silnie polemizowałbym. Świadczenie na poziomie minimum i rozsądne prawo
    blokujące nielegalne zatrudnienie powinno moim zdaniem odnieść skutek.
    Przynajmniej na dłuższą metę. Plus sprowadzenie do rozsądnego poziomu
    kosztów utrzymania pracownika przez pracodawcę, by umożliwić legalne
    zatrudnienie. No, ale teraz ponosimy podwójne koszty ubezpieczenia
    społecznego, więc nie ma co się dziwić. Tylko kretyn mógł dopuścić do tego,
    by wszystkie reformy były prowadzone równolegle. Aż dziw, że jeszcze
    zipiemy.