    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bez zezwolenia ??? !!!
    Date: Thu, 3 Jul 2003 23:41:45 +0200

    > Kurcze! Ciekawe, czy dożyję wyborów, których wyniku nie będę musiał
    > rozpatrywać w kategoriach wstydu. Wstydu, że spośród kilkudziesięciu
    > milionów Polaków nie można wybrać kilkuset mądrych ludzi.

    Mądrość jakoś nie ma u nas wzięcia - liczy się socjotechnika
    i prymitywny populizm więc w największej liczbie wypływają
    na wierzch szumowiny.

    > Nauki polityczne miałem dawno, ale coś mi świta, że chyba właśnie taki ma
    > być cel każdego ugrupowania politycznego. No ale w ramach tego
    utrzymywania
    > się przy władzy, to nie mogliby trochę pomyśleć?

    Kadencja trwa krótko i czas ten nalezy przede wszystkim
    wykorzystać na przygotowanie się do następnych lat chudych ;-)
    A zresztą po co sie narażać trudnymi decyzjami - wystarczy
    tylko przetrzymać tych kilka latek i kłopot z głowy.

    > (..) Tylko kretyn mógł dopuścić do tego,
    > by wszystkie reformy były prowadzone równolegle. Aż dziw, że jeszcze
    > zipiemy.

    Pamiętam rzeczowe głosy, że nas na to nie stać, ale zostały
    zakrzyczane i przeważył "czynnik polityczny".
    Ale chyba jeszcze gorsze od jednoczesności była nieumiejętność
    ich rozsądnego przygotowania.

    Pix