  • 41. Data: 2015-03-25 19:56:20
    Temat: Re: Bezrobotny wykonawca
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.03.2015 o 19:14, Piotrek pisze:

    > Wykluczając (ewentualnie) cudzoziemców przebywających na terenie RP

    No wiesz, jakby tego nie sprawdzać, to nie byłoby ich tak mało, bo
    turystycznie by przyjeżdżali na leczenie.

    > każdy albo ma ubezpieczenie zdrowotne, albo jest w stanie je w prosty
    > sposób pozyskać.

    No ten wątek wziął się z tego, że nie tak prosto.

  • 42. Data: 2015-03-25 20:41:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-25 19:56, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > No ten wątek wziął się z tego, że nie tak prosto.

    Jak ktoś lubi komplikować sobie życie to ma pod górkę. Ale to już na
    własne życzenie ...

    Piotrek

  • 43. Data: 2015-03-25 20:51:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.03.2015 o 20:41, Piotrek pisze:

    > Jak ktoś lubi komplikować sobie życie to ma pod górkę. Ale to już na
    > własne życzenie ...

    A, kolejny internetowy fizolof...

  • 44. Data: 2015-03-25 20:59:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-25 20:51, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > A, kolejny internetowy fizolof...

    Dałem Ci proste rozwiązanie "problemu".

    Nie dość, że człowiek będzie miał (legalnie) ubezpieczenie zdrowotne, to
    Ty będziesz miał czyste biurko.

    I to ubezpieczenie bez dziwnych ruchów w rodzaju
    rejestrowania/wyrejestrowania w UP.

    Ale zapomniałam, że gadam z Tristanem, a przecież w Twoim matriksie nic
    nie jest proste ;-)

    Sorry za osobistą wycieczkę.

    Piotrek

  • 46. Data: 2015-03-25 21:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Ale generalnie dość trudno jest IMHO uzasadnić sensowność utrzymywania
    > całej tej szopki związanej z weryfikacją uprawnień (do opieki
    > zdrowotnej).
    >
    > Wykluczając (ewentualnie) cudzoziemców przebywających na terenie RP to
    > każdy albo ma ubezpieczenie zdrowotne, albo jest w stanie je w prosty
    > sposób pozyskać. Uprawiając co najwyżej różnego rodzaju gusła typu
    > rejestracja w urzędzie pracy, albo zawarcie umowy-zlecenia "za
    > piątaka" (albo i za zero).

    Ano własnie.
    A urzednicy za darmo nie pracują.
    No i pytanie dodatkowe - co sie dzieje, jak ktos ubezpieczenia nie ma a z
    usług medycznych skorzysta?

  • 45. Data: 2015-03-25 21:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > No wiesz, jakby tego nie sprawdzać, to nie byłoby ich tak mało, bo
    > turystycznie by przyjeżdżali na leczenie.

    No to byłby ten cud co go wszyscy oczekują.
    Dotychczas wyjezdzali a teraz by przyjezdzali...
    ROTFL

    > No ten wątek wziął się z tego, że nie tak prosto.

    Ogólnie to bardzo prosto.
    Ten watek wział sie z tego ze ktos nie chciał prosto tylko chciał być
    swietszy od papieza...

  • 47. Data: 2015-03-25 21:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > W przypadku rzeczonych dzieci, ubezpieczonych "z definicji"?
    > Bo o tym mowa.

    W kazdym przypadku.
    A w tym w szczególnosci.

  • 48. Data: 2015-03-25 21:09:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.03.2015 o 20:59, Piotrek pisze:

    > Dałem Ci proste rozwiązanie "problemu".
    >
    > Nie dość, że człowiek będzie miał (legalnie) ubezpieczenie zdrowotne, to
    > Ty będziesz miał czyste biurko.

    No ok, będę gadał z kolegą, który też ma firmę i może jakieś obejście z
    U-Z się znajdzie... Ale pisałeś coś o ,,w prosty sposób'', a ja tego nie
    nazwałbym prostym.

    > I to ubezpieczenie bez dziwnych ruchów w rodzaju
    > rejestrowania/wyrejestrowania w UP.

    Owszem, za to ruchy z rejestracją w ZUS się pojawiają. No i szukanie
    Znajomego-Przedsiębiorcy.

  • 49. Data: 2015-03-25 21:10:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.03.2015 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > No to byłby ten cud co go wszyscy oczekują.
    > Dotychczas wyjezdzali a teraz by przyjezdzali...
    > ROTFL

    Sratatatata... Sprawdź rzeczywistość. Już jeżdżą w celach leczniczych do
    Polski. A jakbyś całkiem otworzył to na świat, to byłby zalew. Skoro
    można gratis u nas, to czemu nie przyjechać, prawdaż?

    > Ogólnie to bardzo prosto.
    > Ten watek wział sie z tego ze ktos nie chciał prosto tylko chciał być
    > swietszy od papieza...

    Już nawet nie wiem czy jest sens ten bełkot komentować... Chyba jednak nie.

  • 50. Data: 2015-03-25 21:18:34
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-25 21:09, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > [...] Ale pisałeś coś o ,,w prosty sposób'', a ja tego nie
    > nazwałbym prostym.

    No to przecież napisałem: "Ale zapomniałam, że gadam z Tristanem, a