  • 51. Data: 2015-03-25 22:34:53
    Temat: Re: Bezrobotny wykonawca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Sratatatata... Sprawdź rzeczywistość. Już jeżdżą w celach leczniczych
    > do Polski. A jakbyś całkiem otworzył to na świat, to byłby zalew.
    > Skoro można gratis u nas, to czemu nie przyjechać, prawdaż?

    Kto?
    Podobno u nas medycyna do dupy, tylko kolejki, niedofinansowanie itp.
    To kto przyjezdza? Pytam serio - nie znam zjawiska.

    Twój wybór.

  • 52. Data: 2015-03-25 23:58:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A, kolejny internetowy fizolof...

    raczej czlowiek, ktory widzial cos wiecej niz wlasny zascianek.

  • 53. Data: 2015-03-25 23:59:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > No i pytanie dodatkowe - co sie dzieje, jak ktos ubezpieczenia nie ma a z
    > usług medycznych skorzysta?

    dostanie rachunekdo zapłaty.

  • 54. Data: 2015-03-26 00:02:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Kto?
    > Podobno u nas medycyna do dupy, tylko kolejki, niedofinansowanie itp.
    > To kto przyjezdza? Pytam serio - nie znam zjawiska.

    Ci ktorzy za to samo muszą zapłacić jeszcze wiecej u siebie.
    Oni nie przyjazdzają na darmowe leczenie.
    Przyjezdzaja do prywatnych praktyk, płacą pełną sumę, ktora i tak ciągle
    jest 10 razy mniejsza niz gdyby mieli zapłacić u siebie.

  • 55. Data: 2015-03-26 06:15:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.03.2015 o 23:58, witek pisze:

    > raczej czlowiek, ktory widzial cos wiecej niz wlasny zascianek.

    I dlatego uważa, że powinno się tak komplikować system ubezpieczeń
    zdrowotnych, zamiast uprościć?

  • 56. Data: 2015-03-26 06:16:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.03.2015 o 22:34, Budzik pisze:
    > Podobno u nas medycyna do dupy,

    Ale są jeszcze dodupniejsze miejsca. Albo mocno drożsiejsze.

  • 57. Data: 2015-03-26 06:17:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.03.2015 o 23:59, witek pisze:

    > dostanie rachunekdo zapłaty.

    A jak nie przeżył ? Albo I Co Mi Pan Zrobisz Nie Mam Nic?

  • 58. Data: 2015-03-26 08:58:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-26 o 06:17, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > A jak nie przeżył ? Albo I Co Mi Pan Zrobisz Nie Mam Nic?
    To tamci państwo płacą, przecież sami mówili ;-)

    Maciek

  • 59. Data: 2015-03-26 17:40:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > Ci ktorzy za to samo muszą zapłacić jeszcze wiecej u siebie.

    Czyli kto?

    > Oni nie przyjazdzają na darmowe leczenie.
    > Przyjezdzaja do prywatnych praktyk, płacą pełną sumę, ktora i tak ciągle
    > jest 10 razy mniejsza niz gdyby mieli zapłacić u siebie.

    No to na czym polega problem?
    Export jest chyba ok?

  • 61. Data: 2015-03-26 17:40:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Ale są jeszcze dodupniejsze miejsca. Albo mocno drożsiejsze.

    No i?
    Kto konkretnie do nas przyjezdza?