    From: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy ktoś ćwiczył: Przekształcenie DG w spółkę jawną?
    Date: Mon, 07 Jan 2002 22:48:25 +0100

    Jacek Chyczewski wrote:

    > A czy wszystkie przepisy (szczególnie podatkowe) mają sens (ten w Twoim
    > i moim rozumowaniu)?.Ty masz zamiar coś zrobić w zgodzie z przepisami,a
    > nie zdrowym rozsądkiem.Jeśli nie widzisz sensu to nie rób nic.A jak
    > chcesz z sensem to zlikwiduj swoją DG i załóż SC z żoną-to jedyna
    > (sensowna w Twoim mniemaniu) droga zgodna w dodatku z przepisami.Innej
    > drogi w naszym ukochanym, robiącym wszystko w dziedzinie "wspierania
    > ludzkich inicjatyw i przedsiebiorczości" nie ma. Pozostały Ci chyba
    > Kajmany lub inny podobny kraj.
    > Jacek

    Hej, nie denerwuj się. Chyba nie ma powodu. Przepisy jakie mamy każdy
    widzi. Chcę tylko powiedzieć, że nie widzę łatwego rozwiązania problemu.
    Bo jak zlikwiduję działalność US zaraz zechce, żebym mu zwracał VAT za
    to i owo. Z drugiej strony nie przekonałeś mnie, że mogę sobie sam
    sprzedawać wyposażenie. Mam chyba prawo wyrazić wątpliwość?

    Tomek