  • 11. Data: 2004-06-29 14:35:16
    Temat: Re: Czy mogę odmówić podpisywania faktury?
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:cbr5ac$qnp$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Rozwala mnie to. Jedną z od razu namacalnych korzyści wynikających z
    > akcesji do UE jest fakt, że faktur nie trzeba podpisywać.
    >
    > Rozumiem, że ktoś chce podpis, gdy u niego faktura robi od razu za coś
    > w stylu dowodu wydania towaru itp. i bez podpisu nie będzie mógł potem
    > zaległości windykować.

    Na moich fakturach sa dwa pola podpisu, poniewaz jest to równoczesnie
    dokument wydania z magazynu.

    1. potwierdzenie odbioru faktury
    2. potwierdzenie odbioru towaru (nazwisko i imie, nr dowodu).

    Co do pktu 1 PROSZĘ o podpisanie w tym miejscu
    Co do pktu 2 ŻĄDAM podpisu w tym miejscu i czytelnego podania imienia i
    nazwiska (w przypdku gdy faktura jest na przelew).

    I sprawa jest prosta. Nie podpisze - nie dostanie towaru.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 12. Data: 2004-06-29 14:49:26
    Temat: Re: OT
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    > Linku nie mam bo jak chcę coś sprawdzic to sięgam na półkę za plecami ;-)
    > Ale na pewno ktos ma namiary na to rozporzadzenie w internecie.
    > A warto się zapoznać, warto.
    Może komuś się przyda:

    Dz.U. 2004 nr 97 poz. 971
    http://tiny.pl/qz4

    --
    pozdrawiam
    Adam Kubiczek

  • 13. Data: 2004-06-29 15:11:09
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Kubik wrote:

    > Może komuś się przyda:
    >
    > Dz.U. 2004 nr 97 poz. 971
    > http://tiny.pl/qz4

    A nie bylo do tego juz jakichs poprawek?
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

  • 14. Data: 2004-06-30 07:33:16
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    > Jadę na stację benzynową i na SHELLu wydrukują mi z kasy 'pasek' i jadę
    > dalej, a na BP np. drukują na igłówce i trzeba podpisywać.
    > To trwa dodatkowe 10-15 sekund, ale mnie strasznie denerwuje.

    JA tankuje tylko na Statoil i od 1 maja drukuja tylko oryginal i rzucaja ci
    bez podpisywania.

  • 15. Data: 2004-08-03 21:32:34
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:
    > Jadę na stację benzynową i na SHELLu wydrukują mi z kasy 'pasek'

    Tylko skseruj sobie ten pasek, bo za dwa lata pasek będzie bialutki
    i nikt Ci nie uwierzy, że tam był jakiś VAT do odliczenia ;)

    P.