eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje? › Re: Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakiesa tego konsekwencje?
  • Data: 2002-11-28 15:13:37
    Temat: Re: Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakiesa tego konsekwencje?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:as5aal$6e5$1@news.tpi.pl...
    > Ciiicho....wszystko zepsułaś! Ja tu staram się coś zrobić dla naszego
    > zawodu, rozszerzać rynki, napędzić koło zamachowe gospodarki, wypracować
    > przyobiecany przez Pana Ministra 3,5% wzrost gospodarczy a tu taka dywersja.

    A mnie szlag trafia!!!
    Ja bym pozabijał pana ministra, panie urzędniczki ze skarbówki i wszelaka swołocz,
    darmozjadów i pierdzistołki , które nic nie
    wytwarzają pożytecznego, a jedynie utrudniają żywot normalnym obywatelom. I pierdolą
    , jacy są ważni i niezbędni.
    No i oczywiście księgowy niezbędny, bo kto normalny może spokojnie rozmawiać ze
    skarbową kontrolą- oni się kwalifikują jedynie do
    natychmiastowej utylizacji śmieci.