eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mozna sprzedac cos na fakture jesli bylo kupione bez?? › Re: Czy mozna sprzedac cos na fakture jesli bylo kupione bez??
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy mozna sprzedac cos na fakture jesli bylo kupione bez??
    Date: Wed, 2 Jan 2008 14:20:21 +0100

    a co jesli to jest mala dzialnosc i kupuje sobie komputer na firme tylko po
    to aby odliczyc VAT i nie wciagam go do ewidencji srodkow trwalych bo jego
    wartosc jest <3500

    a jak sprawa wyglada jesli mam dzialanosc i uzywam komputera prywatnego-
    moge nie moge?

    a co jesli np ktos mi przywiezie kompa z USA (wiadomo srednio 1000 taniej
    niz w Polsce) o jego chcialbym uzywac w dzialanosci

    generalnie jesli cokolwiek sprzedaje to zgodnie z prawem powinienem to
    udokumentowac aby zaplacic za to podatek -dobrze mysle
    wiec idac tym tokiem jesli cos mam np komputer i go sprzedaje powinienem to
    zglosic do US i zaplacic od tego podatek (nie pamietam jak sie nazywa ale
    chyba od wzbogacenia)

    wiec jesli cos sprzedaje to czy nie moge po prostu sprzedac tego na fakture