  • 1. Data: 2002-06-17 18:50:32
    Temat: Czy to prwda?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    US zakwestionował układanie przeze mnie dokumentów ksiegowych i numerowanie
    ich wg lp. księgi w taki sposób, a mianowicie...na dokumentach księgowych
    numer zapisu w księdze (lp.) nanoszę ołówkiem (a wg US powinno być
    długopisem???) ,
    a układam tak:
    np. styczeń: chronologicznie handlowe, na nich chronologicznie sprzedaż, na
    niej chr. koszty, oddzielam wydrukiem za styczeń i dalej luty: j.w., itd
    US zażądał układania wszystkich dokumentów pokolei wg lp.księgi (co wg mnie
    wprowadza bałagan), ale nie o bałagan chodzi tylko o podstawę prawną, której
    nie bardzo mogę znależć????
    Czy robię źle, czy dobrze? Pomóżcie!!
    K.
    Oraz st

  • 2. Data: 2002-06-17 19:20:00
    Temat: Re: Czy to prwda?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    mnie
    > wprowadza bałagan), ale nie o bałagan chodzi tylko o podstawę prawną,

    Niech mnie ktos uszczypnie, przeciez to jaka paranoja!?

  • 3. Data: 2002-06-17 20:16:56
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aelarg$hku$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > ich wg lp. księgi w taki sposób, a mianowicie...na dokumentach księgowych
    > numer zapisu w księdze (lp.) nanoszę ołówkiem (a wg US powinno być
    ------
    Pokaż im par. 12 rozp. o pkpir.
    Zwróć uwagę, że tylko w przypadku zapisów w księdze jest mowa o ich
    dokonywaniu w sposób trwały (par. 12 ust. 1).
    Natomiast w par. 12 ust. 3 - ostatnie zdanie - nie pojawia się określenie "w
    sposób trwały".
    ------------
> [...]
    mnie
    > wprowadza bałagan), ale nie o bałagan chodzi tylko o podstawę prawną,
    -------------------
    I nie znajdziesz - w rozp. o pkpir jest mowa tylko o oznaczaniu dokumentów,
    a nie o ich układaniu.

    Orka

  • 4. Data: 2002-06-17 21:37:20
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Orka <o...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
    > której
    > -------------------
    > I nie znajdziesz - w rozp. o pkpir jest mowa tylko o oznaczaniu

    Przepis mówi aby dokumenty na podstawie których są dokonywane zapisy były
    jednoznacznie powiązane z KPiR. Jak są ponumerowane to nie ma sprawy.
    Pewnie, że to bzdura ale ja układam chronologicznie tylko ze względu na
    numery lp. nie rozdzielając na sprzedaż, zakup itp. I tak te papiery idą do
    piwnicy.
    Urzędasom pewnie chodzi o to że jakby na którym dok. nie było nr no to
    trudniej znaleść z którym wpisem jest powiązany. Muszą po prostu więcej się
    napracować.

    powodzenia w walce
    WS

  • 5. Data: 2002-06-18 09:24:54
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Nie pokazałam, ale robiąc tak jak robię na nim się opierałam i nigdzie nie
    mogłam znaleźć potwierdzenia na ich twirdzenia.
    Sytuacja wyglądała tak, że przyszli z US zaczęli pisać jakie dokumenty im
    przedstawiam i napisali w protokole, że przerywają kontrolę bo brak jest
    chronologii w rachunkach (chodziło o sposób ich ułożenia)ale z tego zapisu
    wcale to nie wynika, i żeby potem ktoś nie pomyślał, że brakował rachunków.
    Kazali mi je ułożyć i mają o przyjść dzisiaj.
    Zaznaczam, że kontrola jest z zawiści.
    Co mogę zrobić na takie traktowanie.
    Dziękuję CI ORKO za odpowiedź.

  • 6. Data: 2002-06-19 12:43:59
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kamila" [...]
    > Kazali mi je ułożyć i mają o przyjść dzisiaj.
    > Zaznaczam, że kontrola jest z zawiści.
    > Co mogę zrobić na takie traktowanie.
    > Dziękuję CI ORKO za odpowiedź.

    A dzis jest 19 wiec byli wczoraj....
    I jaki efekt?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-06-19 16:35:22
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > A dzis jest 19 wiec byli wczoraj....
    > I jaki efekt?

    Pewnie jeszcze nie przyszła do siebie :-)

    Sark

  • 8. Data: 2002-06-19 19:10:58
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Po prostu ułożyłam tak jak chcieli ta dla świętego spokoju, ale wiem że
    spokoju nie będzie.
    K.

  • 9. Data: 2002-06-20 07:24:49
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeqkk4$o03$...@n...tpi.pl...
    > Po prostu ułożyłam tak jak chcieli ta dla świętego spokoju, ale wiem że
    > spokoju nie będzie.
    > K.

    Jezeli chcesz mieć spokój to niestety trzeba się ugiąć przed majestatem
    władzy.Wiem, że to bardzo denerwujące i zrobisz jak uważasz.
    Ile razy miałem do czynienia z urzędasami zawsze działało. Jak w ukazie cara
    "pracownik powinien mieć wygląd lichy i durnowaty by wyglądem swym nie
    drażnił pracodawcy" w tym wypadku pracodawca urzędnika. :))
    Wiem, to obłęd typowo polski ale nigdy na tym nie straciłem. Grzecznie
    bardzo, kawka, ciasteczka, tak oczywiście, ma pani rację, zaraz poprawię, co
    za niedorajda ze mnie... Dużo ma Pani takich niepozbieranych podatników? Na
    pewno są strasznie niegrzeczni?
    Niestety urzędnik ma dalej w Polsce bardzo szeroką władzę. Oczywiście można
    się odwoływać, potem NSA i może w końcu wygrasz ale po jakim czasie a tu
    kary musisz zapłacić od razu.
    Ale to tylko moje zdanie, zrobisz jak uważasz.

    powodzenia
    WS

  • 10. Data: 2002-06-20 11:49:24
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Dzięki za wsparcie duchowe, bo jestem totalnie zdołowana (oprócz US mam
    jeszcze b. poważne kłopoty osobiste, ale podobno nieszczęścia chodzą
    parami).
    Jeszcze raz za wszystko dziękuję.
    Do usłyszenia K.

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w