  • Data: 2003-01-23 23:56:13
    Temat: Re: DG a dzialalnosc wykonywana osobiscie
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czegoś tu nie rozumiem! Jeśli ja mam 120 rzeczy we wpisie, to wszystkie
    > mam mieć dla ludności? Przecież chodzi o to, żeby _ustawiedliwić_ sens
    > DG zamiast osobistego świadczenia usług. Więc sens jest -- robię strony
    > WWW dla prywatnych. A jednocześnie serwisuję kasy dla firm. Mylę się?

    Myslisz sie.
    Nie chodzi tu o zaden "sens prowadzenia DG".
    DG mozesz sobie prowadzic niezaleznie, rownolegle i calkiem bez sensu.

    > Ale wykonuje inne, co już usprawiedliwia sens DG, a chyba o to chodzi.

    Nie!!!
    Zauwaz, ze nikt nie kwestionowalby twojej DG jako takiej.
    Przykladowo, kontroler powiedzielby Ci tak:

    "Drogi Panie Tristian, nie czepiamy sie tego, ze naprawia Pan
    komputery firmom i ludziom, to jest Panska DG i tam wszystko
    gra, ale ten projekt przesiewacza gorniczego dla kopalni,
    ewidentnie ma znamiona umowy o dzielo i w dodatku słono Panu
    za to zapłacili, więc oni (kopalnia) powinni odprowadzic od tego
    zaliczke i odpowiednią, tlusciutką składkę ZUS od wysokosci umowy........"
    (o komplikacjach zwiazanych z VAT nie wspominam).

    No, ale mam nadzieje, ze w swietle stanowiska MF,
    cala ta dskusja niebawem bedzie miala juz tylko charakter archiwalny.

    Pozdrawiam,

    Latet