  • Data: 2008-10-13 15:40:27
    Temat: Re: DG + choroba w rodzinie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > Szczerze mówiąc jakoś nie wierzę w emeryturę z tego źródła, więc im
    > mniej okresów składkowych, tym lepiej ;-)

    Będzie, nie będzie - trudno zgadnąć, nawet jak bedzie to pewnie nieduża,
    ale statystycznie chorując dwa razy w roku po tygodniu (lekkie
    przeziębienie) - na koniec minimalnego
    wymaganego okresu do emerytury - różnica wyniesie prawie rok.
    Kalkulator mi podpowiada, że ten rok więcej, to może być nawet 200PLN/mc-
    przy moim obecnym wynagrodzeniu i braku dziur nieskładkowych w okresie
    prowadzenia DG.