    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - co mi przejdzie jako KUP ?
    Date: Mon, 29 Oct 2007 08:02:52 +0100

    On Sun, 28 Oct 2007, BartekK wrote:

    > Tak, nie napisałem tego, ale mówimy o sprawach często za >3500, i to euro...

    OK.
    Mi się podział "książka albo WNiP" nie spodobał, bo książka JEST
    WNiP, jedynie kryterium wartości początkowej może pozwolić na
    inne traktowanie, IMO.

    > Parę razy czytałem, przyznaję - dawno temu, przy zakładaniu działalności...
    > Gdyby do spraw technicznych dokumentacje były tak samo czytelnie pisane co
    > ustawy... do tej pory nie wszyscy umieliby zrobić koło, a co wykonanie to
    > kształt trochę inny by wychodził ;)

    Ale wiesz, ile by ktoś taki co ma "papier" że "umie koło zrobić" by
    zarabiał? Bo oczywiście byle kto (znaczy bez "papiera" tudzież
    stosownej aplikacji) nie miałby prawa pod groźbą kary 50 000 zł!
    :P

    pzdr, Gotfryd