  • Data: 2007-06-16 08:39:00
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 00:25
    (autor RoMan Mandziejewicz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@p...pl>):

    > Dlaczego "wywalić"? Tymi pieniędzmi (niekoniecznie - może być też
    > aport) spółka może spokojnie obracać.

    No ale muszę je mieć! Muszę je wpuścić w majątek spółki. Ja mam obecnie -10
    tysięcy, więc jeszcze 60 do zebrania :D

    > Po co? Umowa spółki u notariusza, wniosek do sądu o wpis do rejestru i
    > dalej już normalnie. Prowadziłem przez ponad 6 lat sp. z o.o. i w
    > sądzie rejestrowym spędziłem łącznie może z godzinę.

    No a całość ile trwa?

    > Dowolny. Komornik Ci zostawi łóżko, stół, jedno krzesło, kuchenkę,
    > zlew i kibel.

    No i moim wierzycielom dużo z tego przyjdzie, prawda?

    > Resztę zabierze.

    Ale jaką resztę? Drugie krzesło (żonie krzesło nie przysługuje) i szafę co
    się rozpadnie, jak ją będzie targał na parter?

    > Przy sp. z o.o. jednak ma troszkę
    > trudniej. Ale jeśli jesteś w zarządzie, to różnica niewielka :(

    No w każdym razie, dalej uważam że zoo jest poważniejsze. Zostało skażone
    tym momentem gdy wystarczyły 4 tysiące, więc teraz takie zombi chyba są
    jeszcze w obrocie, ale wg logiki można by bardziej zoo zaufać.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,