    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG początki
    Date: Sat, 16 Jun 2007 21:48:12 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 17:50:30 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    [...]
    > Nie mylisz się.
    > Ale marketing wciskasz nie gorzej od rządu ;) Pomijasz, że ów VAT
    > pochodzi od klientów, dla których jest DROŻEJ niż
    > u konkurencji "bez VAT".

    A i owszem :). O tym aspekcie zapomniałem. Wobec tego się
    poprawiam:

    "W jego sytuacji (sprzedaż dla ludności) vat oznacza większe
    podatki, oraz zbędna papierkologia. Może mu się to częściowo zwrócić (w
    sensie dorównać troche do sytuacji kiedy jest bez VATu) kiedy sobie np.
    kupi laptopa za 4/5 ceny"

    Czy teraz lepiej?

    p. m.