    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - przeprowadzka - meldunek
    Date: Wed, 13 Jun 2007 06:39:28 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 08:22:02 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Tak na chlopski rozum to firma jest tam gdzie jest zarejestrowana.
    > Przeciez jak wyjade na miesiac na wyspe humpaluma to firma moja nagle
    > nie przeniesie sie na wyspe humpalumpa. W regonie i w wpisie do EG jest
    > odzielone miejsce zamieszkania i adres firmy, dlatego mysle ze na
    > fakturach i pieczatkach trzeba miec adres firmy.

    Firma to ty (pomijając to że wg. KC firma to twoja nazwa), więc jest tam
    gdzie ty mieszkasz. I na pewno na fakturach ma być miejsce zamieszkania.

    Jak wyjedziesz na miesiąc na wyspę humpaluma, to nie zmieniasz
    zamieszkania. Jeżeli wyjedziesz na rok, to istotnie, zmieniasz miejsce
    zamieszkania, i powinieneś wg. mnie wyspy humpaluma podawać jako adres
    firmy.

    p. m.