    From: "nextval('seq')" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - przeprowadzka - meldunek
    Date: Sat, 16 Jun 2007 01:38:27 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...i to się w 100% zgadza...

    > Sprzeciw!!!
    > Papiery są tam, gdzie się poda że są.
    > Zdaje się na NIP jest nawet stosowna rubryka (nie pamiętam :))
    > Pomijam oczywiście te papiery, które mają określone w przepisach
    > szczegółowych miejsce trzymania, czyli:
    > - KPiR, która MOŻE być w każdym miejscu prowadzenia, albo jest
    > jedna dla firmy i dla odmiany:
    > - ewidencja sprzedaży, która MUSI (jeśli jest stosowana i korzysta
    > się z prawa do nieujmowania wpisów do KPiR na bieżąco ani nie
    > ma kas fiskalnych itp) w każdym miejscu prowadzenia, w tym
> [...]
    a nie, ustawe niby kiedys czytalem, ale śleczenie nad przepisami miedzy 0.00
    a rano nie sprzyja logicznemu - he he he wspomnialem cos o logice przy
    przepisach? - mysleniu.
    mam sprzeczne informacje dlatego zaznaczylem, ze "nie brac tego na pewno".
    Kiedys sie pytalem czy dokumentacje moge trzymac w m.wykonywania
    dzialalnosci (czyli wynajetym pokoju od znajomej firmy) - podobno to nie
    bylo wlasciwe - no tak - tylko kto,co, ma na mysli PKiR,Rej.vat,...faktury.
    I jeszcze powodowalo to wskoczenie (vat) do drugiego urzedu i ....
    szkoda gadac .. tylko wziasc sznurek bo na wszystkie pomysly byly jakies
    przepisy, ze sie nie dalo jakos normalnie ...... ŻYĆ i takie tam :)

    pozdrawiam