  • Data: 2014-11-14 23:25:15
    Temat: Re: DG vs umowa o dzieło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Nov 2014, W wrote:

    > Gotfryd Smolik news wystukał, co następuje:

    > Jaki?

    Że trzeba je wykluczyć z DG.

    > Teoretycznie (przynajmniej stricte w przypadku stworzonego kodu)
    > powinno dać się zastosować 50% kosztów uzyskania przychodu?

    To prawda.
    Ale "a drukował pan dokumentację na drukarce, w której koszty
    tonera są zaliczone do DG"?
    :D
    Trzeba by z przezorności procesowej zrobić zeszycik/ściągę
    (na mój gust może być w komputerze), zawierające listę kosztów
    "podzielonych" i tylko częściowo zaliczonych do DG, aby
    zadowolić wymóg art.22.3 PDoOF :D
    (przy czym ten przepis dotyczy przypadku "nie jest możliwe",
    a jeśli jest możliwe spisanie "700 kartek na DG, 300 kartek
    na umowy osobiste" to można koszt paczki papieru podzielić
    w takiej proporcji :>)

    pzdr, Gotfryd