    From: "ABax" <a...@p...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darmowe oprogramowanie w firmie
    Date: Thu, 5 Feb 2004 12:46:18 +0100

    > Z jakim fantem ?
    >
    > Jesli chodzi o uzywanie open ofice..?
    >
    > Poprostu nie wciagaj go do ewidencji watrosci niematerialnych z kwota 0...
    > bo te sie bedziemuslalo zle skonczyc....

    Problem polega na tym, że pracuję w firmie państwowej.
    Pełna księgowość. Księgowa jest starej daty i dość odporna na nowe
    technologie.
    Wszystko musi grać.
    Dla przykładu: Jakiś rok temu wpadła na pomysł, że nie możemy uszkodzonych
    dyskietek tak po prostu wyrzucać do kosza - protokół likwidacji - ochrona
    danych itp.

    Ledwo ciągniemy, a dyrekcja wymyśliła sobie zakup 15 licencji na MS Office
    (tylko do wypisywania pisemek).
    Zaproponowałem darmowego Open Office'a, ale pojawił się problem
    opodatkowania.
    Księgowa upiera się że trzeba płacić itd.
    Grzebałem już sporo po necie i znalazłem informację jakoby fiskus oficjalnie
    odstąpił od opodatkowania darmowego oprogramowania, nie udało mi się jednak
    dotrzeć do oficjalnego źródła tej informacji.
    Gdybym mógł jej położyć przed oczami oficjalne zarządzenie (ew. orzecznictwo
    sądu) miałbym problem z głowy.
    Może znacie jakiś link, lub przynajmniej datę publikacji?
    Właśnie przetrząsam sejmową witrynę prawna, jednak czasu mam dość niewiele.

    podtrofka
    ABax