  • Data: 2004-11-20 10:45:56
    Temat: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alez można. Czy ktoś napisałe że nie mozna?

    nie twoedze ze nie mozna
    (popatrz na moja odpowiedz do Gorf..

    > Akurat firma którą przytaczasz nie bierze pieniędzy za pakiet tylko za
    > instrukcję i wsparcie techniczne darmowego (GPL) oprogramowania.

    mowisz? Wersja studenkca itp. ? Zmieniaja licenjce nie wono tego.
    Po za tym 500 zeta za instrukcje i suuport przy darmowym oprogramownaiu to
    delikatnie mowiac szczyt chamstwa.

    > Mnie nikt nie ogłupił.

    cytuje
    *)
    "Do firmy nie może być za darmo bo przyjdzie inteligenty inspektor i powie
    że
    lefthand ma wartość np. IFS i każe zapłacić podatek np. od 60 tys."
    Ty oglupiasz innych w tym momencie.

    Wrzuciłes wszystko do jednego worka i stwierdziłeś że
    > programy sa be i niedobre.

    program z gazety wyborczej nie widzialem (mozna skąds pobrac demo?), ale
    te z ktorymi mialem styk, a obejrzalem jzu sporo sa moim zdaniem
    beznadziejne. Chodzi mi zwlaszcza programy do pelnej ksiegowosci.

    > Co do kontroli to jak napisał ci Gotfryd był po porostu taki przypadek a
    > tym kraju to jest tak że nie znasz dnia ani godziny kiedy "mądry"
    urzednik
    > zinterpretuje coś na swój - niezrozumiały dla innych - sposób. I co z
    tego
    > że bedzie to bez sensu i bez szans obrony na dłuższą metę. Ty jako firma
    nie
    > bedziesz już istniał a pozostanie Ci satysfakcja jako rekompensata.

    ale nie znaczy to ze musze zgadzac sie z opinia takeigo urzednika.
    (ani z grupowaiczami ktorzy powtarzaja takei bzdury, mam na mysli *), bo
    to jest oglupianie ludzi)

    Wyobraz sobie np firme micorsoft i Borland, mircosoft sprzedaje Srodowisko
    programistyczne
    Visual C++ standard za 250 zl, borland za 5 000 zl. Uwazasz ze taka ciupa
    z urzedu ktora
    ledwo co umie wlaczyc monitor ma prawo przyjsc i mu klejno
    1. kazac cene podwyzszyc
    2. kazac zaplacic jakas tam kare

    ?