  • 31. Data: 2007-10-04 14:38:33
    Temat: Re: Dorabiamy do kieszkonowego ;-)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:fe2sqt$1gh$5@inews.gazeta.pl...

    > akurat odwrotnie.

    Pogromca kulakow i kolektywista? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 32. Data: 2007-10-04 15:26:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 16:38
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe2ttd$7p2$1@news.onet.pl>):

    > Pogromca kulakow i kolektywista? :)

    Nie, pewnie zwolennik Hamerykańskich Korporacji i taka mała przedsiębiorca
    godzi w ideę zostania mięsem armatnim korporacji bo sama biznesa chce
    robić.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 33. Data: 2007-10-04 23:09:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 16:18
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe2so6$1gh$2@inews.gazeta.pl>):

    > Co jednakowoż nie oznacza że należy akceptować wszystkie jego wynaturzenia.

    Uważasz, że państwo które chce aby wykształcenie było jak najwyższe jest
    wynaturzeniem.
    No to gratuluję.

  • 34. Data: 2007-10-04 23:09:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@o...pl wrote:

    > czyli jednak kolektywista i pogromca kułaków :)

    raczej ogrodnik

  • 35. Data: 2007-10-04 23:11:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 16:21
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe2sso$1gh$6@inews.gazeta.pl>):

    > Tak, wiem... A sortowanie to nie sortowanie.

    sortowanie to sortowanie, ale to co sortowaniem nie jest sortowaniem nie
    powinno być nazywane.

    > Nie, wtedy jest tatuś z oną w kolektywie. I tatusiowi o to chodziło w
    > pytaniu, żeby się dowiedzieć jak maksymalnie prawnie poprawnie działać
    > kolektywnie.

    odpowiedź juz była. Nie da sie.

  • 36. Data: 2007-10-04 23:11:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 16:21
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe2sto$1gh$7@inews.gazeta.pl>):

    > No właśnie jakby nie, bo tatuś sam zapodał temat, że chciałby przez siebie,
    > ale się boi nieco nieprzyjemności podatkowych.

    córka chce sama, ale sie nie da więc tatuś wymyślił, że zrobi to na
    siebie, ale wówczas to już nei córka, tylko on.

  • 37. Data: 2007-10-05 06:27:50
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-10-2007 o 01:09:08 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > Uważasz, że państwo które chce aby wykształcenie było jak najwyższe jest
    > wynaturzeniem.
    > No to gratuluję.

    Ale państwu nic do tego, choć przyjmijmy na chwilę że jednak coś do tego ma
    i nie wchodźmy w spory ideologiczne.

    Weź 10 inżynierów z przedwjonia, 10 z lat. 60/70, 10 z chwili obecnej.
    Obstawiam na pewniaka że to dzisiaj ze studiów wychodzą mamuty - ale nie z
    powodu
    niedofinansowania, tylko z powodu tego, że dziś każdy partacz może sobie
    iść na studia,
    a potem zostać pracownikiem naukowym. I 80% studentów/kadry to właśnie
    partacze.
    Powoli dochodzimy do standardów szwedzkich, gdzie można zdać, zdać bardzo
    dobrze i zdać celująco.

    Z rok temu czytałem jakieś badania, w których wyszło, że 30% absolwentów w
    USA nie nadaje się do niczego
    poza zmywakiem czy obsługą magazynu w walmarcie. I nic na to nie
    poradzisz, jeśli chcesz mieć masowe, kolektywne nauczanie.

  • 38. Data: 2007-10-05 06:28:59
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-10-2007 o 08:27:50 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > poza zmywakiem czy obsługą magazynu w walmarcie. I nic na to nie
    > poradzisz, jeśli chcesz mieć masowe, kolektywne nauczanie.

    BTW dla mnie EOT, niezaleźnie od odpowiedzi, bo cos ostatnio z dużo
    dyskusji nie na temat
    mi wychodzi :)

  • 39. Data: 2007-10-05 07:59:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    witek wrote:
    > odpowiedź juz była. Nie da sie.

    I to własnie jest chore!

    Bo z jednej strony (w liceum w którym uczy się córka) są zajęcia z
    przedsiębiorczości - cokolwiek miałoby to znaczyć.

    Natomiast z drugiej strony jak dziaciak chce "odrobic dodatkową pracę
    domową" to okazuje się, że się nie da ...

    No bo trudno pozystywnie ocenić przedsięwzięcie gospodarcze (chocby
    podejmowane przez nastolatkę), którego budżet sie nie domyka.

    A później jeden matoł z drugim dziwią się publicznie, że młodzi ludzie
    wyjeżdzają za granice w poszukiwaniu "swojej drogi". Arghh!

    ----

    Nie spodziewałem się, że wyjdzie z tego taki ładny off-topic ;-)

    Dziękuję i pozdrawiam

    Piotrek

  • 40. Data: 2007-10-05 08:14:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 01:11
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe3rvs$r98$4@inews.gazeta.pl>):

    > córka chce sama, ale sie nie da więc tatuś wymyślił, że zrobi to na
    > siebie, ale wówczas to już nei córka, tylko on.

    No córka chce sama, ale się nie da, więc będą kolektywnie z tatusiem.
    Edukacyjnie, wychowawczo i ogólnie OK.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl