  • Data: 2011-02-28 09:43:20
    Temat: Re: Działalność Gospodarcza i pensja z etatu
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz, będziesz miał stratę w DG, ale skoro będziesz świadczył usługi,
    > to skąd brak przychodu w DG?

    Stąd, że w pierwszych latach będę miał minimalne przychody - chcę
    zbudować usługę, która będzie praktycznie bezobsługowa dla mnie
    (minimalne koszty własne), po czym wyhodować z niej poważniejszą firmę,
    a nie DG typowo usługową. Mam niezłe przychody z etatu, więc stać mnie
    na to.

    > W czasie rozliczenia (VAT, czy podatku dochodowego) - miesięcznie lub
    > kwartalnie, wedle wyboru. Z dochodowego fizycznie się kasy nie dostaje.
    > Z VATu - też nie radzę, po co sobie robić niepotrzebne kontrole.

    Mogę prosić jeszcze raz, łopatologicznie, o tej składce zdrowotnej?

    Ja to rozumiem tak, że na początku płacę te 300 zł, po czym odliczam -
    no właśnie, i co dalej?

    Pytanie dodatkowe: da się ten cały proces zabawy z ZUS i US zorganizować
    tak, aby zajmowała się nim zewnętrzna firma księgowa?

    Patryk