  • 11. Data: 2016-01-13 19:35:54
    Temat: Re: E-deklaracje
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-01-13 o 00:52, Maciek pisze:
    > PS: Przy założeniu, że wystarczą Ci 4 formularze, które są dostępne - no
    > chyba, że tylko u mnie tak to ubogo wygląda :-D

    Też się ucieszyłem z aktualizacji, ale jak zobaczyłem, że PIT36 nie ma,
    to się wk...W sobotę trzeba będzie robić papierowe.

  • 12. Data: 2016-01-15 10:01:08
    Od: ajt <a...@a...com.pl>

    W dniu 2016-01-13 o 19:35, cef pisze:

    > Też się ucieszyłem z aktualizacji, ale jak zobaczyłem, że PIT36 nie ma,
    > to się wk...W sobotę trzeba będzie robić papierowe.

    Powoli pojawiają się kolejne. Chyba dzisiaj dodali PIT-36L, więc może
    bez L też będzie przed dwudziestym :)
    Andrzej
    www.radom.city

  • 13. Data: 2016-01-15 23:04:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 10:01, ajt pisze:

    > Powoli pojawiają się kolejne. Chyba dzisiaj dodali PIT-36L, więc może
    > bez L też będzie przed dwudziestym :)

    Na stronie mf powiesili informację, że PIT36 będzie dostępny 19.01
    Ale gwarancji na to nikt nie daje, bo skoro powinien być od 01.01 a nie
    jest,
    to 19.01 nie jest żadną datą pewną. Oznacza to ni mniej ni więcej tylko
    dokładnie tyle, że trzeba w ten weekend usiąść i przygotować papierową
    wersję i zorganizować czas w środę, żeby w razie braku
    formularza we wtorek wieczorem złożyć papierowy.
    I nie chodzi mi tutaj o jakąś stratę czasu, bo wypełnienie z
    przeliczaniem ręcznym wszystkich pól zajmie pewnie jakieś dwie godziny
    czyli godzinę więcej niż w interaktywnym, tylko o brak poszanowania
    moich praw przez organy administracji.
    Napisali, że problem techniczny spowodował opóźnienie, ale to są konkretni
    ludzie, pracownicy i ich przełożeni, ludzie odpowiedzialni za te
    uchybienia, którzy zawalili sprawę i chętnie poznałbym
    ich personalia, albo chociaż dowiedział się jak zostali ukarani.

  • 14. Data: 2016-01-16 10:35:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 23:04, cef pisze:
> [...]
    > uchybienia, którzy zawalili sprawę i chętnie poznałbym
    > ich personalia, albo chociaż dowiedział się jak zostali ukarani.
    Jak można karać ludzi, którzy ratują budżet?? Przecież te tysiące
    szaraczków, które przez tyle miesięcy wykazywały stratę, a na koniec
    roku wreszcie wykazały zysk do opodatkowania, będą miały mniejszą szansę
    na złożenie pita z wykazem bachorów, które im ten podatek skutecznie
    obniżą. A tak w styczniu budżet się zasili, oddać trzeba będzie
    niedługo, ale może do tego czasu coś się wymyśli, przecież wpływy z
    VAT'u będą ;-)

    Maciek

  • 15. Data: 2016-01-19 17:39:52
    Od: "sz" <w...@o...com>

    19.01 juz prawie minął a bladzie jebane nie udostępniły nadal formularza
    PIT36(22)

  • 16. Data: 2016-01-20 08:33:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 17:39, sz pisze:
    > 19.01 juz prawie minął a bladzie jebane nie udostępniły nadal formularza
    > PIT36(22)
    No i mamy 20.01 - pit 36 brak, mimo że aktualizacja już wywołała szybsze
    bicie mego serca. Dziękujemy wam o miłościwie nam panujący Urzędnicy :->

    Maciek

  • 17. Data: 2016-01-20 09:24:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 20 Jan 2016 08:33:27 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >No i mamy 20.01 - pit 36 brak, mimo że aktualizacja już wywołała szybsze
    >bicie mego serca. Dziękujemy wam o miłościwie nam panujący Urzędnicy :->
    Zamknij stronę MF i użyj jakiegoś programu w którym jest to gotowe.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 18. Data: 2016-01-20 09:35:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 09:24, WAM pisze:
    > Zamknij stronę MF i użyj jakiegoś programu w którym jest to gotowe.
    Ale co mi po formularzu w innym programie?? Wypełnić to ja sobie mogę i
    wersję papierową. Sęk w tym, że chciałbym to także wysłać drogą
    elektroniczną, a to umożliwia mi program ze strony MF.

    Maciek

  • 19. Data: 2016-01-20 11:10:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Jak również program ze strony http://pity.pl/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2016-01-20 11:16:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Jak również program ze strony http://pity.pl/
    "Jeszcze w fazie testowania obliczeń znajdują się:
    PIT-36 wraz z załącznikami: PIT/B, PIT/Z, PIT/D, PIT-2K, PIT/O, PIT/ZG,
    PIT/M,
    PIT-36L wraz z załącznikami: PIT/B, PIT/Z i PIT/ZG,
    PIT-37 wraz z załącznikami: PIT/D, PIT-2K, PIT/O,
    PIT-38 wraz z załącznikiem PIT/ZG,
    PIT-39 wraz z załącznikiem PIT/ZG"

    Maciek