    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: EIDENCJA VAT
    Date: Fri, 11 Jan 2002 10:44:14 +0100

    "Zagłoba" napisał(a):

    > Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@i...pl...

    > zaksięgować

    > Witam ! F-ra wystawiona jest na art.spożywcze ,które były kupione na talony.
    > Proszę podaj mi , gdzie można znaleźć o tym, że nie odlicza się Vatu.
    > Będę bardzo wdzięczna.Z góry dziękuję.Irena

    Wydatki ze środków funduszu socjalnego nie stanowią kosztu uzyskania
    przychodu (kosztem takim jest sam odpis na fundusz) a w związku z tym
    nie przysługuje z tego tytułu odliczenie VAT (art. 25 ust. 1 pkt.3
    Ustawy o PTU).

    A jeżeli same talony były kupowane ze środków ZFŚS, to fakturami za
    zakupy opłacone tymi talonami nie obciąża się już Funduszu. Byłoby to
    uznanie dwa razy tego samego wydatku. To tak tylko gwoli
    przypomnienia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk