    From: "Karol" <a...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: EIDENCJA VAT
    Date: Fri, 11 Jan 2002 15:19:38 +0100

    Użytkownik Zagłoba <z...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    > Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@i...pl...

    socjalnego.Prowadzimy
    > zaksięgować

    > Witam ! F-ra wystawiona jest na art.spożywcze ,które były kupione na
    talony.
    > Proszę podaj mi , gdzie można znaleźć o tym, że nie odlicza się Vatu.
    > Będę bardzo wdzięczna.Z góry dziękuję.Irena

    Ja nie rozumiem kilku rzeczy:
    1. Czy talony zostaly kupione na fakture czy za talony kupiono "cos" na
    fakture.
    W dwoch roznych postach piszesz o dwoch roznych rzeczach.

    2. Dlaczego "podmiot" kupowal talony, nastepnie zaplacil nimi za art,
    spozywcze, a fakture za te art. chce zaksiegowac na ZFSS? Nie prosciej bylo
    ominac etap "talonow"?

    3. Dotychczas wydawalo mi sie, ze "podmiot" finasuje z ZFSS
    talony/kupony/bony, ktore sa rozdawane pracownikom. Od kiedy to "podmiot"
    kupuje talony dla samego siebie i dlaczego?

    4. Ostatnia mozliwosc jest taka jak pisze Maddy. Na to nie wpadlem, zeby
    zadac od pracownikow faktur za zakupy oplacone talonami. To chyba jakas
    nadgorliwosc.

    Karol