  • Data: 2008-02-12 09:59:05
    Temat: Re: Faktura VAT - elektroniczna i bez podpisu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Feb 2008, Wildcat wrote:

    > Powtórze jeszcze raz, ze odpowiedzialam na pytanie dotyczące
    > pierwszego postu. Tam nie ma mowy o momenie odliczenia,

    OK

    > Widocznie i ten uzytkownik grupy jest
    > nowy, skoro zadal takie ptanie.......ale ........czy to jakis grzech?

    Przecież nie napisałem nic takiego. Naprawdę.

    > Kto pyta nie błądzi.

    Znam lepsze (ze strony cytowanej często na .foto.cyfrowa): "kto
    pyta błądzi z innymi" ;)

    > ogole). O popelnianiu bledow przez samych zlosliwcow juz nie
    > wspomne ;-)

    Należy je pracowicie wytykać.
    Nie, to nie jest żart, i objaśnił Ci to już Wojciech: źle rzucone
    słówko przy kontroli podatkowej może kosztować więcej niż splonkowanie
    na grupie :>, a co najmniej pociągnąć za sobą stosik tłumaczeń.
    Nie bierz proszę uwag "słówkówych" jako skierowanych *osobiście* do
    siebie.

    pzdr, Gotfryd