  • Data: 2008-02-14 08:11:02
    Temat: Re: Faktura VAT - elektroniczna i bez podpisu
    Od: Terrmit <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    [ciach]
    > Jak ktoś sądu pyta, czy klient *jako klient* może wydrukować,
    > to oczywiście WSA musi powiedzieć "nie".

    Witam,
    Czytałem ten wątek z zainteresowaniem i się bardzo zdziwiłem
    (i pogubiłem :/ ).
    Czy to ma oznaczać, że w świetle prawa, gdy dostaję fakturę
    w pdf-ie na e-mail, to jest ona nieważna? Otrzymywałem takie
    faktury wielokrotnie np. za domenę, miejsce na serwerze,
    zakup licencji na program komputerowy itp. Zawsze sam taką
    fakturę drukowałem, odliczałem VAT i wliczałem w koszty.
    Czy to znaczy, że według sądu nie wolno mi było wykorzystać
    tak otrzymanej faktury i że kontrahent pomimo przysłania
    faktury w pdf-ie powinien przysłać mi ją także w formie
    papierowej? To chyba jakieś nieporozumienie :/
    A czym papier i drukarka kontrahenta różnią się od mojej?

    Sławek