  • Data: 2006-09-21 17:13:43
    Temat: Re: Faktura wysłana maile w pdf a druga pocztą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Sep 2006, Andrzej wrote:

    > A mam obowiązek wysyłać? Ja fakturę wystawiłem jak najbardziej, to
    > klient nie pofatygował się do biura, żeby ją odebrać.

    Albo jest tak jak piszesz, i wtedy ktoś kto chce "dokopać" najpierw
    zabezpiecza fakturę u klienta a później u Ciebie łapie w garść drugi
    egzemplarz "oryginału" po czym prosi strony o wskazanie kto odpowiada
    za "drugi oryginał", albo tylko się tłumaczysz na grupie i tak dobrze
    Ci idzie bo nie możeby zażądać żebyś pokazał konkretne faktury bez
    drukowania ich na naszych oczach ;)

    > Ja swoich klientów nie zmuszam do drukowania tych PDFów - jak ktoś nie
    > chce lub nie potrafi, to zapraszam do biura i drukuję.

    Ustalmy że "na zdrowy rozum" nie ma problemu.

    Idzie o to, że w razie braku synchronizacji :) ktoś *moze* się
    przyczepić. A przypomnę iż np. był już przypadek kiedy US podważył
    faktury "na towar" tylko dlatego że były wystawione (przez hurtownię)
    kilka minut przed wydaniem towaru.
    Logiki brak, ale przyczepić się można - skoro "przed wydaniem" to
    faktura powinna być na zaliczkę :>

    pzdr, Gotfryd