  • 1. Data: 2010-05-21 06:12:03
    Temat: Faktury można wysyłać mailem...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7913671,Przelomo
    wy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html

    [...] Wczorajszy wyrok NSA to efekt kasacji od wyroku Wojewódzkiego
    Sądu Administracyjnego w Krakowie, który także uznał, że PDF to nie
    faktura. NSA go uchylił. - Sąd odczarował internet. Uznał, że faktura
    wysłana mailem w PDF jest tak samo ważna jak ta wysłana pocztą - mówi
    "Gazecie" Grzegorz Mularczyk z firmy doradczej MMR Consulting,
    który prowadził sprawę. [...]

    To ja teraz mam pytanie - umie się ktoś dokopać do sygnatury tej
    sprawy? I Czy ten wyrok faktycznie ma szansę coś zmienić?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2010-05-21 06:18:03
    Temat: Re: Faktury można wysyłać mailem...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-21, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > To ja teraz mam pytanie - umie się ktoś dokopać do sygnatury tej
    > sprawy? I Czy ten wyrok faktycznie ma szansę coś zmienić?

    Dobra, sygnatury się dogrzebałem:
    http://prawo.vagla.pl/node/9080
    :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2010-05-21 06:22:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    wy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html

    > Dobra, sygnatury się dogrzebałem:
    > http://prawo.vagla.pl/node/9080
    > :D

    Zaraz sie okaze, ze nie rozdaja, a kradna
    W zapytaniu bylo o przeslanie droga elektroniczna papierowej faktury.
    Cokolwiek by to miało znaczyć.

  • 4. Data: 2010-05-21 08:26:09
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    wy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html

    > Zaraz sie okaze, ze nie rozdaja, a kradna
    > W zapytaniu bylo o przeslanie droga elektroniczna papierowej faktury.
    > Cokolwiek by to miało znaczyć.

    wyslanie w pdf i wydrukowanie u odbiorcy przez odbiorce , zamiast wyslanie
    poczta wydrukowana fakture pzrze wystawce

  • 5. Data: 2010-05-21 09:09:06
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-05-21 08:12, Wojciech Bancer wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7913671,Przelomo
    wy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html

    No cóż, rok 2012 nadchodzi wielkimi krokami ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2010-05-21 09:47:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:
    wy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html

    > No cóż, rok 2012 nadchodzi wielkimi krokami ;-)

    To co, wyślę dwa maile, to zapłacę 2x VAT? Nie ma tego dobrego, co by
    US przeciwko podatnikom nie wykorzystał ;)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-05-21 09:49:06
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-05-2010 o 08:12:03 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > To ja teraz mam pytanie - umie się ktoś dokopać do sygnatury tej
    > sprawy? I Czy ten wyrok faktycznie ma szansę coś zmienić?

    A zapytali się czy wydrukować trzeba w tym samym dniu?
    Bo się jeszcze okaże że niewydrukowanie w tym samym dniu oznacza
    jedną z dwóch możliwości: niewystawienie w ogóle lub antydatowanie

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2010-05-21 09:49:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-05-2010 o 11:47:21 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    wy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html

    > To co, wyślę dwa maile, to zapłacę 2x VAT? Nie ma tego dobrego, co by
    > US przeciwko podatnikom nie wykorzystał ;)

    Nie, wydrukują 3x to zapłacisz 3x VAT :)

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2010-05-21 10:20:44
    Od: Mane <m...@g...pl>

    > To ja teraz mam pytanie - umie się ktoś dokopać do sygnatury tej
    > sprawy? I Czy ten wyrok faktycznie ma szansę coś zmienić?

    I tak pewnie nie zostala jeszcze zanonimizowana.

  • 10. Data: 2010-05-21 13:34:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > wyslanie w pdf i wydrukowanie u odbiorcy przez odbiorce , zamiast wyslanie
    > poczta wydrukowana fakture pzrze wystawce

    A jak odbiorca nie wydrukuje, to faktura jest wystawiona, czy nie?