  • Data: 2002-01-03 12:12:02
    Temat: Re: Honorarium członka Zarządu
    Od: "MM" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponadto jeżeli jest mowa o honorarium to rozumiem, że chodzi o 50% koszty
    uzyskania przychodu. można je uzyskać za kwotę wypłaconą z tytułu
    przeniesienia praw do utworu efekt ten można zawrzeć równie dobrze w umowie
    o dzieło. Sam termin honorarium nic nie mów. Honorarium kojarzy się z
    dziełem. Wynagrodzenie z tytułu wypłaty honorarium może składać się z
    wynagrodzenia za tzw. ustalenie utworu w miejscu tj. po ludzku wygłoszenie
    utworu oraz przeniesienie praw autorskich do tego utworu, które jest
    związane z 50% kosztami uzyskania utworu. Ale tak w zasadzie to czego
    dotyczyło twoje pytanie BogdanK.

    MM