  • 1. Data: 2007-11-25 16:37:16
    Temat: Internet, a podatki.
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    Czy może mi ktoś doradzić jak odliczyć od dochodu internet.
    Na fakturze jest internet, abonament i cała reszta,
    a VAT jest obliczony dla całości.

    Pozdrawiam.

    bolek

  • 2. Data: 2007-11-25 17:05:03
    Temat: Re: Internet, a podatki.
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    bolek wrote:
    > Czy może mi ktoś doradzić jak odliczyć od dochodu internet.
    > Na fakturze jest internet, abonament i cała reszta,
    > a VAT jest obliczony dla całości.

    Jeśli są wyodrębnione te pozycje, to muszą być
    conajmniej stawki podatku VAT dla nich podane i ustalisz
    wysokość wydatków na internet. Jeśli nie ma, to
    poproś o prawidłową fakturę, bo tylko taka uprawnia do odliczeń.

  • 3. Data: 2007-11-25 17:13:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > Jeśli są wyodrębnione te pozycje, to muszą być
    > conajmniej stawki podatku VAT dla nich podane i ustalisz
    > wysokość wydatków na internet. Jeśli nie ma, to
    > poproś o prawidłową fakturę, bo tylko taka uprawnia do odliczeń.

    Chyba przesadziłem. Zajrzałem do rozporządzenia,
    a tu może być n afakturze wartość netto sprzedaży netto dla towarów i usług
    w tej samej stawce. Tak więc sam sobie musisz wyliczyć.

  • 4. Data: 2007-11-25 21:16:12
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "bolek" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może mi ktoś doradzić jak odliczyć od dochodu internet.
    > Na fakturze jest internet, abonament i cała reszta,
    > a VAT jest obliczony dla całości.

    W podręczniku do matematyki dla IV klasy szkoły podstawowej powinno coś być
    na ten temat.

  • 5. Data: 2007-11-26 11:47:40
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ficooa$qs4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "bolek" <b...@n...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > W podręczniku do matematyki dla IV klasy szkoły podstawowej powinno co?
    > być na ten temat.

    Liczyć to ja umiem.
    Tylko US jest nieobliczalny.

    bolek

  • 6. Data: 2007-11-26 12:10:55
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Liczyć to ja umiem.

    Jeśli liczyć umiesz tak samo, jak ustawiać kodowanie to raczej się mylisz,
    że umiesz.

  • 7. Data: 2007-11-26 12:28:19

    Dnia 26-11-2007 o 13:10:55 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Jeśli liczyć umiesz tak samo, jak ustawiać kodowanie to raczej się
    > mylisz, że umiesz.

    Zapewniam, że niejeden dobry prof. matematyki nie umiałby ustawić
    kodowania :)