  • Data: 2017-10-30 23:30:07
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-30 o 18:02, KOT pisze:
    > (...)
    > Nie ma żadnej prostej instrukcjii ani proponowanego programu do edycji !!!!
    > Dlaczego nie ma czegoś takiego jak w e-deklaracjach ????
    > Otwieram, edytuję i wysyłam.
    > Ja mam średno 10 faktur zakupów w miesiącu, w tym za gaz, prąd i telefon
    > nie problem wklepac ręcznie, tylko jak ???
    > Powiadacie Excel ? Ok. Jesli legalnie, to trzeba zapłacić za pakiet Office,
    > a dlaczego mam ponosić dodatkowe koszty ??
    > (...)

    Przecież są dziesiątki, jak nie setki programów do prowadzenia handlu,
    księgowości (KP, KH, ryczałt) itd.
    Kosztują znacznie mniej, niż MsOffice, a bywają i darmowe.
    Wprowadzasz faktury zakupu, dokumenty sprzedaży (lub jednym wpisem z
    kasy fiskalnej), dokumanty kosztowe i inne kwoty (np. paragony) i tyle.
    Tyle!

    Resztę (czyli rejestr VAT, VAT-7, PIT, JPK) uzyskujesz po jednym
    naciśnięciu klawisza. No, może przesadziłem: czasem trzeba poczekać
    kilka sekund. Oraz dobrze jest po pewnym czasie odebrać UPO.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam