  • Data: 2017-10-31 15:03:27
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-31 o 14:29, Andrzej Kłos pisze:
    > bo jednak chyba nie. To jest program do konwersji z CSV na XML i wysyłki
    > do MF. Jak zrobić poprawny CSV - o to pyta wątkotwórca.
    >
    > cytat z w/w instrukcji:
    > "Uwaga! Wygenerowanie pliku CSV z lokalnych danych źródłowych (XLS, ODS,
    > baza danych) nie gwarantuje jego poprawności. Dopiero odpowiednie
    > sformatowanie wygenerowanych danych w pliku CSV lub odpowiednie
    > sformatowanie danych źródłowych i wygenerowanie pliku CSV może
    > gwarantować oczekiwaną poprawność."

    Nie zaglądałem do tej instrukcji, ale taka Uwaga istniejąca w niej
    sugeruje, że zaraz przed nią albo po niej powinien znajdować się opis co
    w tym csv ma być.

    Jak taki opis jest to chyba nie powinno być jakiegoś wielkiego problemu
    zrobienia sobie arkusza, z którego się to csv wygeneruje. Ostatecznie
    jeśli mowa o kilku fakturach to można by go chyba w notatniku napisać.

    Ale to tylko domniemania w oparciu o wypowiedzi w wątku.
    P.G.