  • Data: 2017-10-31 21:25:46
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-31 o 20:39, KOT pisze:
    > A ja bym Ci proponował drogi kolego , tak na próbę,
    > skorzystać z tego niby formatu i wygenerowac odpowiednie
    > pliki. Denerwują mnie teoretycy wprowadzający w błąd.
    > Gratuluję pomysłu wygenerowania pliku csv w notatniku.
    > Tylko żebyś sie czasem nie pomylił w setkach średników
    > ani w formacie daty czy też kilkudziesięciu kolumnach.

    Już Ci Pete napisał, że wystarczy kupić jakiś program
    do miniksięgowości za 100-300zł jednorazowo.
    Na tyle chyba Cie stać.
    Jak już lubisz sam klepać dane. Podpis masz.
    Potem aktualizacje ok 50zł rocznie wyjdzie
    i nie musisz się martwić jak za pół roku minister
    wymyśli, że trzeba raportować też inne pierdoły -
    bo program będzie to realizował.
    W jednym rację Ci przyznam: cała instrukcja na stronie MF
    jest napisana językiem dla informatyka, ja nie rozumiem wielu
    pojeć tam i nie byłbym w stanie wygenerować z tego nic.
    Ale mam program do KPiR i on - mam nadzieję zrobi to za mnie -
    jednym kliknięciem.
    Zamierzam pierwszy JPK wysłac sobie kontrolnie za październik.