  • Data: 2017-10-31 20:39:17
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: "KOT" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja bym Ci proponował drogi kolego , tak na próbę,
    skorzystać z tego niby formatu i wygenerowac odpowiednie
    pliki. Denerwują mnie teoretycy wprowadzający w błąd.
    Gratuluję pomysłu wygenerowania pliku csv w notatniku.
    Tylko żebyś sie czasem nie pomylił w setkach średników
    ani w formacie daty czy też kilkudziesięciu kolumnach.

    Spróbuj to najpierw zrobić, a potem zabierz rzeczowy głos
    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Sugeruję, że nie chce Ci się wejść na stronę MF i poszukać. A jest
    > wszystko opisane (łącznie z szablonem w excelu).
    > http://www.finanse.mf.gov.pl/web/wp/pp/jpk/jpk-dla-m
    ikroprzedsiebiorcow#contents

    > punkt 5.
    >

    > --
    > Pete

    ---
    Ta wiadomosc e-mail zostala sprawdzona pod katem wirusow przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com