  • Data: 2017-11-01 09:00:45
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Cieszymy się Twoim szczęściem.
    > Możesz się teraz zgłosić do MF po medal, może Ci przyznają. ;)

    Pete, dlaczego atakujesz kolege który imo całkiem słusznie wytyka to ze
    proste narzedzie stworzone przez MF za nasze pieniadze nie jest ani łatwe
    ani proste?
    Wydaje mi sie, ze kolega wykazał się duza marytorycznoscia - czyz nie o
    to chodzi?
    Pochylic sie i wypiac posladki to kazdy potrafi ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka