  • Data: 2007-02-08 12:45:50
    Temat: Re: Ja rozumiem, że życie nie jest proste ale ...
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-02-2007 o 12:55:35 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > No dobrze, ale z (każdym?) zagranicznym przelewem przychodzącym (również
    > na rachunek walutowy) są powiązane takie atrybuty jak data waluty i kurs
    > waluty. Tak więc rozumiem, że po coś one są ...
    >
    > Zdaniem konsultantów (w tym eksperta) Krajowej Informacji Podatkowej
    > należy stosować kurs kupna banku a nie średni NBP.

    RK mają symulować realną wartość kasiory, a realną wartościa walut
    wpływających
    na konto walutowe jest ich ilośc * kurs kupna. Też myślałem że trzeba
    średni NBP stosować,
    ale doradca wybił mi to z głowy, KIP też, tak jak koledze, potem napiszę
    szersze uzasadnienie.
    Przy czym nie upieram się że dobrze robię, bo Art 24c to bubel prawny jest.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne