  • 41. Data: 2007-07-26 22:28:25
    Temat: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message
    news:f8b6ak$6m6$4@news.onet.pl...

    > Ja też tak mam....

    Ale mam nadzieję, że załapaliście, że druk NIP-3 można ściągnąć z internetu
    albo wysłać małego do najbliższego US? :)

  • 42. Data: 2007-07-26 22:37:11
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 lipca 2007 00:28
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f8b75i$d3u$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale mam nadzieję, że załapaliście, że druk NIP-3 można ściągnąć z
    > internetu albo wysłać małego do najbliższego US? :)

    Ale ja nie o drukach a o odległościach w przestrzeni urzędowoskarbowej
    przeliczanych na przestrzeń euklidesową czy jakoś tak.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 43. Data: 2007-07-27 08:34:13
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-07-2007 o 00:28:25 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message

    > Ale mam nadzieję, że załapaliście, że druk NIP-3 można ściągnąć z
    > internetu albo wysłać małego do najbliższego US? :)

    O nie nie, to prowokacja - podżegania do złamania ustawy o NIP

  • 44. Data: 2007-07-27 08:47:38
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 lipca 2007 10:34
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > O nie nie, to prowokacja - podżegania do złamania ustawy o NIP

    Ustaw o NIP zabrania pozyskania formularzy drogą internetową lub pośrednika?

  • 45. Data: 2007-07-27 09:07:35
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-07-2007 o 10:47:38 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > Ustaw o NIP zabrania pozyskania formularzy drogą internetową lub

    Nakazuje jak leci:

    > 3. Płatnicy, o których mowa w ust. 1, obowiązani są do zaopatrzenia się
    > w formularze
    > zgłoszeń w urzędzie skarbowym właściwym ze względu na ich siedzibę.

    No to skoro już tak się mamy prawa trzymać, to po całości :)

  • 46. Data: 2007-07-29 00:41:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 25 Jul 2007 15:06:16 -0500, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >Mlodociany na kopercie pieczatke tez moze sam przystawic byleby mu ja dali.
    >Jak sam pojdzie z drukiem nip-3 do US to mu kaza zrobic to co napisalem
    >powyzej.
    Po raz kolejny powtarzam ze zalezy to od US. Niektore daja bez
    pieczatek zleceniodawcow.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 47. Data: 2007-07-29 01:40:07
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message

    > Po raz kolejny powtarzam ze zalezy to od US. Niektore daja bez
    > pieczatek zleceniodawcow.

    Niektóre daja nawet jak sie przyjdzie wypelni druk na miejscu i powie, ze
    NIP jest po nic ale chce sie miec.
    Jedyne co moge powiedziec, to to ze wyjatek potwierdza regule.