  • 1. Data: 2006-03-11 10:36:25
    Temat: Jak długo jestem zobowiązany trzymac dokumenty ksiegowe?
    Od: "H" <...@...h>

    Witam,

    KPiR + VAT

    Mam pity-5, vat-7 i ZUS DRA z 2000 roku

    FCzy moge je wywalic?

    pozdrawiam,
    hubert

  • 2. Data: 2006-03-11 11:15:53
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    > KPiR + VAT
    >
    > Mam pity-5, vat-7 i ZUS DRA z 2000 roku
    >
    > FCzy moge je wywalic?

    NIE

    dokumenty podatkowe za 2000 rok, mozesz wywalic w sylwestra 2006
    natomiast zusy w 2010

    pozdr

  • 3. Data: 2006-03-11 11:25:08
    Temat: Re: Jak długo jestem zobowišzany trzymac dokumenty ksiegowe?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 mar o godzinie 12:27, na pl.soc.prawo.podatki, Hikikomori San
    napisał(a):

    > Lub lepiej trzymac zusy az do emerytury a nawet smierci...

    Dokładnie tak.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 4. Data: 2006-03-11 11:27:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    BigDario wrote:

    > NIE
    >
    > dokumenty podatkowe za 2000 rok, mozesz wywalic w sylwestra 2006
    > natomiast zusy w 2010

    Lub lepiej trzymac zusy az do emerytury a nawet smierci...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 5. Data: 2006-03-11 11:46:21
    Od: "H" <...@...h>

    Ale razem z fakturami to sie robi malo smieszne.

    Nie mam juz miejsca na to.

    hubert

  • 6. Data: 2006-03-11 12:25:36
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "BigDario" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > natomiast zusy w 2010

    ZUS każe trzymać 50 lat.

    --
    vertret

  • 7. Data: 2006-03-11 12:26:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <vertret@> napisal(a):
    > Użytkownik "BigDario" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ZUS każe trzymać 50 lat.

    ALe papiery pracowników
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 8. Data: 2006-03-11 12:38:40
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > ALe papiery pracowników
    > --
    > Samotnik
    > http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    Oraz dowody opłacenia składki. A to już naprawdę jest nie wielka róznica. Jedna
    kartka w tę czy w tę stronę.

  • 9. Data: 2006-03-11 13:01:57
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "złodziej podatków" wrote:

    > Oraz dowody opłacenia składki. A to już naprawdę jest nie wielka róznica. Jedna
    > kartka w tę czy w tę stronę.

    Wlasciwie nie kaze, tylko informuje... Bo gdyby przypadkiem ktos chcial
    kiedys jakas emeryture to zums moze odmowic, bo swoje papiery zgubil, a
    jak platnik nie ma no to sorry ;)
    ________________

  • 10. Data: 2006-03-13 08:22:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Mar 2006, H wrote:

    > Ale razem z fakturami to sie robi malo smieszne.
    >
    > Nie mam juz miejsca na to.

    To też koszt DG :)
    Jak nie było postępowań to f-ry ci się lada miesiąc ;) przedawnią.
    Ale reszty bym pochopnie nie wywalał.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)