  • Data: 2012-10-27 11:17:39
    Temat: Re: Jak dorobić bez zakładania DG?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 22:34:56 +0200, JAG napisał(a):

    > Jak podatkowo i bez rejestracji działalności można załatwić sytuację, w
    > której fizjoterapeuta pracujący na co dzień (na etat) w szpitalu "po
    > godzinach" dorabia sobie wykonując masaże u klientów?

    Patrząc po ostatnich wyrokach sądów mam wrażenie, że wkrótce problemy
    będą dokładnie przeciwne.

    Np.
    http://biznes.interia.pl/podatki/news/udzielanie-kor
    epetycji-nie-jest-
    dzialalnoscia-gospodarcza,1848049,4211

    Może wyszukaj jeszcze inne takie wyroki (jeśli dobrze pamiętam to było
    ich już kilka) i napisz wniosek o interpretację indywidualne, w której
    powołując się na te wyroki zaproponujesz uznanie twojej działalności za
    działalność wykonywaną osobiście.