  • 31. Data: 2008-11-11 22:45:54
    Temat: Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Nov 2008, Wojciech Bancer wrote:

    > Polkomtel jest trochę porąbany. Tam się wiele rzeczy "nie da", bo taki mają
    > system. Np. "nie da się" ustawić adresu zamieszkania jako adresu
    > "Nabywcy" na fakturze. Mogą tylko adres głównego miejsca prowadzenia
    > działalności. No i kop się z koniem.

    Ciekawe co robią z notami korygującymi... :|

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2008-11-11 22:49:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Nov 2008, Maciek wrote:

    > Spoko. Wysyłają fakturę elektroniczną, czyli odpowiednio podpisaną.

    Spoko. Oczywiście fakturą wtedy *nie jest* wydruk.
    Tylko *jeśli taką formę zaakceptowałeś* to wyjaśnij jeszcze jak
    realizujesz "natychmiastowy i ciągły" dostęp organów skarbowych.
    Do oryginału faktury, nie do jakiegoś tam wydruku :)
    Przepis w liście obok :D

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2008-11-11 23:01:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-11, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No ale ona nie jest podpisana. Jak sami piszą:
    >
    > W załączniku obraz faktury tradycyjnej wystawionej przez firmę Blue Media
    > Sp. z o. o., w formacie PDF, za usługę doładowania.
    >
    > Słowem, mogę se ją wsadzić :(

    Słowem zrobiłbyś samodzielnie research, bo problem jest znany już
    od cholery czasu. A Blue Media "oczko wyżej" w linku:

    https://faktura.pl/zasilenia

    informuje też o możliwości otrzymywania faktur elektronicznych.
    Podzwoń, może do tych "samychswoich" też można dostać faktury
    z podpisem i tyle.

    PS. Swoją drogą to przyznać trzeba, że mają jaja:

    "Faktura VAT przekazywana drogą mailową w postaci pliku PDF, nabiera
    znaczenia jako dowód księgowy, dopiero w momencie jej wydrukowania,
    uznania przez kontrahenta oraz przyporządkowania do odpowiedniej
    ewidencji rachunkowej."

    :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2008-11-11 23:09:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-11, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > Ciekawe co robią z notami korygującymi... :|

    Jedną mi odesłali podpisaną. Ale te faktury nie są aż tyle warte żebym
    to robił co miesiąc. Prędzej będę się starał o interpretację z US, że
    wolno mi stosować adres głównego miejsca prowadzenia DG. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2008-11-11 23:22:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 00:01
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Słowem zrobiłbyś samodzielnie research, bo problem jest znany już
    > od cholery czasu. A Blue Media "oczko wyżej" w linku:
    > https://faktura.pl/zasilenia

    Nie rozumiem, co to ma wspólnego z blumedią?

    > informuje też o możliwości otrzymywania faktur elektronicznych.
    > Podzwoń, może do tych "samychswoich" też można dostać faktury
    > z podpisem i tyle.

    No ale faktura z podpisem elektronicznym mi jest niezdatna do niczego.

    --
    Tristan

  • 36. Data: 2008-11-11 23:24:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 00:09
> [...]

    > to robił co miesiąc. Prędzej będę się starał o interpretację z US, że
    > wolno mi stosować adres głównego miejsca prowadzenia DG. ;)

    A skąd im się wzięło to główne miejsce? Czemu nie podałeś danych swoich po
    prostu?

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2008-11-11 23:32:49
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Tristan wrote:
    > Operator nie chce dawać billingów

    To chyba prawo telekomunikacyjne narusza? Nie chce mi sie wierzyc w
    niemanie bilingow.

  • 38. Data: 2008-11-11 23:46:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-11, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > A skąd im się wzięło to główne miejsce?

    Nie "im" tylko z ustawy i wniosku.
    Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej,
    Art. 27. punkt 2. podpunkt 3.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2008-11-11 23:48:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-11, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > Spoko. Oczywiście fakturą wtedy *nie jest* wydruk.
    > Tylko *jeśli taką formę zaakceptowałeś* to wyjaśnij jeszcze jak
    > realizujesz "natychmiastowy i ciągły" dostęp organów skarbowych.

    A coś przeciw przekazaniu im "gwizdka usb" / CD z fakturami
    i podpisami? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2008-11-11 23:52:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 00:46
> [...]
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Nie "im" tylko z ustawy i wniosku.
    > Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej,

    No to mój wpis tego nie zawiera :D Znów jestem na bakier z przepisami?
    Kurde, to ma być to przyjazne państwo ułatwiające prowadzenie DG? mam to w
    rzyci. Niech mnie zamkną.

    --
    Tristan