eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak liczyc przychód dla celów skalatki zdrowotnej - memorialowo, czy kasowo? › Re: Jak liczyc przychód dla celów skalatki zdrowotnej - memorialowo, czy kasowo?
  • Data: 2022-09-01 21:05:53
    Temat: Re: Jak liczyc przychód dla celów skalatki zdrowotnej - memorialowo, czy kasowo?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-09-01 o 18:15, Andrzej Kłos pisze:

    > ryczałt? To w miesiącu tym lub następnym, w którym przekracza się jeden
    > z progów przychodu tyczący się składki zdrowotnej należy wyrównać
    > niedobór składki od początku roku. Nie na koniec roku. Już.

    Kiedyś widziałem informację, że już. A ostatnio gdzieś widziałem, że od
    momentu przekroczenia płaci się więcej a wyrównać trzeba przy
    rozliczeniu roku.

    Ale nie interesowało mnie to w tym momencie na tyle, aby gdzieś sobie
    zapisać źródła tych informacji.
    Będzie mnie ten temat interesował na jesieni przyszłego roku. Przy
    ostatniej szybkości zmian może wtedy już być nowy ład 4 czy 5 i wszystko
    może być inaczej :)
    A może ktoś pójdzie po rozum do głowy i przywróci stary ład....
    P.G.