    From: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to jest teraz z zaswiadczeniem o niezaleganiu?
    Date: Thu, 20 Sep 2007 10:10:19 +0200

    Uzytkownik "Konrat" <k...@k...org> napisal w wiadomosci
    news:y6vtot6a7wiv.cz9xmu8mjgvf$.dlg@40tude.net...
    >z urzedu skarbowego dla prowadzacych DG - skoro nie ma pitow-5, to skad oni
    > wiedza, czy ja nie zalegam. Obawiam sie, ze robia krotka, acz tresciwa
    > kontrole sprawdzajac np. kpir, albo cos w ten desen. Potrzebowalbym do
    > banku takie zaswiadczenie, ale jesli wniosek o jego wydanie spowoduje
    > kontrole, to sobie odpuszcze, bo sprawa nie jest tego warta. Niby nie mam
    > sie czego obawiac, ale wiadomo, ze ciemnej strony mocy lepiej nie
    > prowokowac, bo zawsze sie cos znajdzie nie tak, a jak nie znajdzie, to tym
    > gorzej :)

> [...]

    Z wlasnego doswiadczenia podpowiem ci ze nie ma z tym najmniejszego
    problemu.
    Ja co trzy miesiace wystepuje do US (II Slaski) o zaswiadczenie o
    niezaleganiu. W tym roku otrzymalam trzy - bez najmneijszego problemu i bez
    zadnej kontroli. Place podatki co miesiac jako osoba prawna i nie skladam
    CIT-2 ani PIT-4.
    Pozdrwaiem
    MB