  • 1. Data: 2004-09-21 17:36:08
    Temat: Jak wygenerować złotówkę kosztów w KPiR? ;-)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Heh... Wpisałem do PIT-5 o złotówkę za mały przychód. Literówka, nie ten
    klawisz. ;( Zorientowałem się poniewczasie. Niestety wszystko albo na
    paragonach, albo już u znajomych kontrahentów zaksięgowane, więc nic się
    nie da 'poprawić'. Nie chcę składać korekty, bo ostatnim razem kiedy
    poprawiłem podobną literówkę (w VAT-7 co prawda), to jeszcze tego samego
    dnia była kontrola. :(

    Wypadałoby wygenerować tę cholernę złotówkę kosztów jakimś DW, tylko nie
    mam pomysłu jak. Może ktoś podpowie? Jakaś delegacja z dietą wyliczoną
    na złotówkę, czy co...?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-09-21 18:45:43
    Temat: Re: Jak wygenerować złotówkę kosztów w KPiR? ;-)
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Wypadałoby wygenerować tę cholernę złotówkę kosztów jakimś DW, tylko nie
    > mam pomysłu jak. Może ktoś podpowie? Jakaś delegacja z dietą wyliczoną
    > na złotówkę, czy co...?

    Koszt jakiegos ksera dokumentow firmowych.

    marekz

  • 3. Data: 2004-09-21 18:49:56
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/21/2004 8:45 PM, MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Koszt jakiegos ksera dokumentow firmowych.

    Albo baton czekoladowy: "skromny poczęstunek dla zagranicznego
    kontrahenta" :-)

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-09-21 19:11:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@w...irc.pl> napisal(a):

    > Koszt jakiegos ksera dokumentow firmowych.

    Yyy, a jak to zrobić bez faktury ani nawet paragonu?
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2004-09-21 19:21:24
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > <m...@w...irc.pl> napisal(a):

    > Yyy, a jak to zrobić bez faktury ani nawet paragonu?

    Nooo.... dowodem wewnetrznym. Dowodami ksiegowymi nie sa wylacznie paragony
    fiskalne lub faktury. Przy tego rzedu sumie nie nalezy oczekiwac problemow
    nawet w przypadku kontroli z dzialu podatku dochodowego.

    marekz

  • 6. Data: 2004-09-21 19:46:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004, MarekZ wrote:

> [...]
    > +
    > + Nooo.... dowodem wewnetrznym. Dowodami ksiegowymi nie sa wylacznie paragony

    Owszem, nie są.
    Mogę poprosić o numer paragrafu rozp. ds. KPiR pozwalający wpisać
    DW kosztowe "z kapelusza" ??
    Ja bym się zastanawiał nad zakupem czegoś od osoby fizycznej... ;)

    [...do poprzednika...]
    A tak BTW: korektę robiłeś "prawidłowo", czyli z wyjaśnieniem
    itp ? Bo owszem, ja się kontroli doprosiłem :> - ale to dopiero
    kiedy korekta korekty miała korygowane pozycje po obu stronach :]
    (i przychód i koszty !) a do tego było 6 zł na niekorzyść Skarbu.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 7. Data: 2004-09-21 20:05:24
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Owszem, nie są.
    > Mogę poprosić o numer paragrafu rozp. ds. KPiR pozwalający wpisać
    > DW kosztowe "z kapelusza" ??

    Nie przypuszczam aby istnial taki paragraf.

    > Ja bym się zastanawiał nad zakupem czegoś od osoby fizycznej... ;)

    Ja nie. Gdybym byl kontrolujacym, zignorowal bym brak paragonu przy koszcie
    1 zł (no chyba ze na starosc zrobilbym sie baaardzo sfrustrowany) ale nie
    zignorowalbym umowy kupna-sprzedazy na 1 zł pisemnej, bo to z daleka pachnie
    kpina z powagi organu kontrolujacego ;-)

    marekz

  • 8. Data: 2004-09-22 08:48:02
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Wypadałoby wygenerować tę cholernę złotówkę kosztów jakimś DW, tylko nie
    > mam pomysłu jak. Może ktoś podpowie? Jakaś delegacja z dietą wyliczoną

    A ja to bym nic z tym nie robil. To jest zbyt drobna pomylka zeby cos z tym
    kombinowac - jak przekombinujesz to tylko sciagniesz na siebie podejrzenie i
    wpadniesz w prawdziwe klopoty.

    pzdr

  • 9. Data: 2004-09-22 10:18:19
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Samotnik pisze:

> [...]
    >
    > Wypadałoby wygenerować tę cholernę złotówkę kosztów jakimś DW, tylko nie
    > mam pomysłu jak. Może ktoś podpowie? Jakaś delegacja z dietą wyliczoną

    No a niemoglbys siepomylic w podsumowaniu ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-09-22 13:05:06
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Sep 2004 17:36:08 +0000 (UTC), w <cipoq8$hv2$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(-a):

    > Wypadałoby wygenerować tę cholernę złotówkę kosztów jakimś DW, tylko nie
    > mam pomysłu jak. Może ktoś podpowie? Jakaś delegacja z dietą wyliczoną
    > na złotówkę, czy co...?

    Skombinuj bilet parkingowy :)