    From: lity <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak zostać płatnikiem Vat-u ???
    Date: Sun, 04 Aug 2002 00:32:43 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@183-bem-2.acn.waw.pl

    On Sat, 3 Aug 2002 20:20:06 +0200, "Sławomir Malibo"
    <e...@p...onet.pl> wrote:

    >Po prostu - zarejestrować się jako płatnik podatku VAT.

    Chwilka, przecież napisałem, że US wydał mi decyzję odmowną. Złożyłem
    VAT 6 i VAT - R (o ile dobrze pamiętam końcówki, a nie chce mi się już
    sięgać do formularzy). Papierki mi przyjęto. Później jednak zadzwonili
    do mnie, żebym nie wystawiał faktur VAT, bo mam działalność krócej niż
    rok i nie mogę zostać płatnikiem VAT-u ot tak sobie. Po paru dniach
    przyszło do mnie pisemko, w którym przepraszali mnie za to, że już
    przy przyjmowaniu moich papierów nie odrzucili ich. VAT-owcem mogę
    zostać od 1 stycznia 2003, lub jeżeli przekroczę 80000 zł. obrotu.
    Vatmanem mogę zostać również wtedy, kiedy zacznę sprzedawać coś na co
    TRZEBA wystawiać faktury VAT.

    Paweł