  • 1. Data: 2003-12-06 12:51:32
    Temat: Jaka kara za spóźnienie z zapłatą podatku ?
    Od: "Łukasz J." <lukaszUSUŃ@TOmotlawa.net>

    Witam serdeczenie
    Dostałem pracę, kazano mi założyć działalnośc gospodarczą, a co sie z tym
    wiąże opłacać samemu ZUS'y podatki itd. Niestety, spoźniłem się parę dni z
    zapłatą podatku. Czy ktoś z Was orientuje się co mi za to ew. grozi? Bo
    oczekuję niepewnie poleconego z US :/
    Dzięki za pomoc
    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2003-12-06 13:17:49
    Temat: Re: Jaka kara za spóźnienie z zapłatą podatku ?
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Łukasz J. wrote:
    [...] Niestety, spoźniłem się parę dni z
    > zapłatą podatku. Czy ktoś z Was orientuje się co mi za to ew. grozi?

    Deklaracje oczywiście poszły terminowo???!!
    Wpłać z odsetkami za zwłokę i tyle.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2003-12-06 13:42:56
    Od: "Łukasz J." <lukaszUSUŃ@TOmotlawa.net>

    > Deklaracje oczywiście poszły terminowo???!!
    > Wpłać z odsetkami za zwłokę i tyle.
    >

    > --
    > ================= Hrabia Mol ========================
    > ================== Złe Jedi =========================

    A jak w % naliczane są te odsetki ?

  • 4. Data: 2003-12-06 15:15:22
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Łukasz J. wrote:
    > A jak w % naliczane są te odsetki ?

    Na dzień dzisiejszy 13,5% rocznie (gdzieś od czerwca AFAIR)

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 5. Data: 2003-12-06 15:24:18
    Od: "Łukasz J." <lukaszUSUŃ@TOmotlawa.net>

    Użytkownik "Hrabia Mol" <kumor@_wytnij_.tarman.pl> napisał w wiadomości

    > Na dzień dzisiejszy 13,5% rocznie (gdzieś od czerwca AFAIR)
    >

    > --
    > ================= Hrabia Mol ========================
    > ================== Złe Jedi =========================

    Dobrze że rocznie, a nie dziennie :) Tak więc na chłopski rozum, wyjdą
    groszowe sprawy :)
    Dzięki Ci wielkie za pomoc :)

  • 6. Data: 2003-12-07 20:30:04
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Łukasz J." <lukaszUSUŃ@TOmotlawa.net> wrote in message

    > Użytkownik "Hrabia Mol" <kumor@_wytnij_.tarman.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze że rocznie, a nie dziennie :) Tak więc na chłopski rozum, wyjdą
    > groszowe sprawy :)
    > Dzięki Ci wielkie za pomoc :)

    a odsetek do 6,60 nie płacisz (z ordynacji podatkowej - 3krotność dopłaty za
    polecenie przesyłki pocztowej)

    pzdr
    Magda

  • 7. Data: 2003-12-07 23:40:46
    Od: "Łukasz J." <lukaszUSUŃ@TOmotlawa.net>

    > a odsetek do 6,60 nie płacisz (z ordynacji podatkowej - 3krotność dopłaty
> [...]
    Dzięki Magdaleno :))