  • 1. Data: 2003-01-08 10:39:28
    Temat: Jaki podatek przy sprzedazy samochodu ST ?
    Od: w...@e...up.net.pl (Jacek Wolniak)

    Uprzejmie prosze o pomoc przy rozliczeniu sprzedazy samochodu ST
    Wyglada to tak :
    Podczas zakladania firmy (VAT, KPiR) wprowadzilem do EST posiadany
    wczesniej samochod marki TICO o wartosci 15000 PLN brutto i co
    miesiac odpisywalem amortyzacje 250 PLN,
    do dnia dzisiejszego umorzenie wynosi 7750 PLN, czyli ma on
    wartosc 7250 PLN.

    Teraz chcialbym go sprzedac za okolo 7000-7500 PLN i nie wiem
    jak to zrobic i jaki zaplacic podatek.
    Czy wystawic fakture na 7500 PLN ze stawka VAT zwolniony ?
    Jak obliczyc podatek do zaplacenia, czy potraktowac 7500 PLN
    jako przychod i od tego 19% ?
    z gory dzieki za wszelka pomoc
    jacek

  • 2. Data: 2003-01-08 16:44:33
    Temat: Re: Jaki podatek przy sprzedazy samochodu ST ?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jacek Wolniak <w...@e...up.net.pl> wrote:

> [...]
    > Czy wystawic fakture na 7500 PLN ze stawka VAT zwolniony ?
    > Jak obliczyc podatek do zaplacenia, czy potraktowac 7500 PLN

    Wystawiasz fakturę ze stawką zw. Kwota uzyskana ze sprzedaży stanowi Twój
    przychód,a niezamortyzowna wartość samochodu jest KUP.
    Poszukaj kilka dni temu na grupie było znacznie szerzej.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet