  • 41. Data: 2013-09-09 18:05:51
    Temat: Re: "Jaśniepani" urzędzniczka urzędu skarbowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    uzytkownik wrote:

    > Ale ja jej nie zadawałem żadnych pytań lecz poprosiłem o ....

    no o co?

    > W jej obowiązku było zażadać potwierdzenia uiszczenia opłaty, skoro taka
    > opłata obowiązuje.

    to zalezy o co prosiles.
    po za tym w jej obowiązku nie lezy żadanie potwierdzenia opłaty.

    > Tak więc skąd u Ciebie tego typu stwierdzenia?

    bo sam sie juz zakreciłeś co chciałeś.

    > I tu jest cały problem naszej pierd.... maszyny biurokratycznej, ze
    > siedż w urzędach paniusie, które niczego nie muszą i płaci im się za
    > nicniemusienie. W całym cywilizowanym świecie urzednik pomaga petentowi,
    > tłumacząc i kierując go tam gdzie trzeba, a u nasz urzędnik jest tylko
    > od pierdzenia w stołek i krzywego patrzenia na petentów.

    cos na temat?

    > Wróć jeszcze kilka postów do tyłu i jeszcze raz przeczytaj fragmant z
    > Ordynacji Podatkowej, który zamieściłem, bo zaczynasz tworzyć własne
    > prawa :)

    wroc jeszcze kilka postów do tyłu i przeczytaj co się uwierzytelnia.
    jest w pierwszym paragrafie.

    > j.w.
    > Naprawdę uwierz mi, że czasami warto jest przeczytać zapisy prawne, a
    > nie brnąć w swoich błędnych przekonaniach pisząc "coś mi świta, ze
    > gdzieś, ktoś, ale nie pamiętam gdzie".

    plątasz się
    raz chcesz potwierdzenie kopii innymn razem chcesz odpis, potem
    uwierzytelniac notatki.
    potem chcesz potwierdzenie
    zdecyduj sie wreszcie

    > Dalej nie łapiesz.
    > Ja poprosiłem o uwierzytelnienie, a paniusia powiedziała mi NIE.

    z tego co rozumiem podstawiles jej jakis papierek pod nos i kazales
    przybic pieczątke.
    I slusznie odpowiedziała ci nie.

    > Zgodnie z prawem powinna zażyczyć sobie dowodu wpłaty tych 17zł i
    > uwierzytelnić lub kazać mi przyjść w innym terminie po odbiór
    > uwierzytelnionej kopi.

    od żadania przystawienia pieczatki nie moze zyczyc sobie 17 zl.
    zreszta jak sie piekliłeś przy niej to wcale sie nie dziwie, ze nie
    miała ochoty ci podpowiadac co jeszcze mogles zrobic.

    > Wskaż zapis prawny, na mocy którego piszesz takie twierdzenia.
    > Ja się pofatygowałem i znalazłem zapis, który "mówi" wręcz coś innego
    > niż Ty.

    tylko nie rozumiesz tego co znalazleś.
    interpretujesz go po swojemu bo taka wersja ci pasuje.

    > Zapis ten przytoczyłem i wskazałem jego wiarygodne żródło.
    > Nie rozumiem dlaczego dalej brniesz w swoich przekonaniach?

    jak wyzej
    nie rozumiesz tego co czytasz i nie potrafisz sformulowac co chcesz.

  • 42. Data: 2013-09-09 22:00:30
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > no o co?

    To już tłumaczyłem wcześniej kilkakrotnie.

    > to zalezy o co prosiles.
    > po za tym w jej obowiązku nie lezy żadanie potwierdzenia opłaty.

    A skąd wiesz jakie ona ma obowiązki? Jesteś jej przełożonym?
    Wybacz, ale zaczyna Cię ponosić zbyt duża fantazja.

    > bo sam sie juz zakreciłeś co chciałeś.

    Myślę, że problem leży w tym, że czytasz bardzo wybiórczo to co ja
    piszę.

    > plątasz się
    > raz chcesz potwierdzenie kopii innymn razem chcesz odpis, potem
    > uwierzytelniac notatki.
    > potem chcesz potwierdzenie
    > zdecyduj sie wreszcie

    Pisałem kilkakrotnie co chciałem. Jeżeli mamy duskutować dalej o tym to
    przeczytaj dokładnie co napisałem.

    > z tego co rozumiem podstawiles jej jakis papierek pod nos i kazales
    > przybic pieczątke.
    > I slusznie odpowiedziała ci nie.

    Ależ "podstawiłem jej pod nos jakiś papierek" i przybiła pieczątkę US,
    datownik i się podpisała. Ten papierek to była kserokopia mojego
    oświadczenia PCC3
    Przeczytaj uważniej co napisałem wcześniej, bo widzę, że kompletnie nie
    rozumiesz co ja napisałem i zaczynasz konfabulować, a opisałem to bardzo
    dokładnie krok po kroku tzn. co się wydarzyło, czego mi odmówiła, a co
    mi podstęplowała.

    > od żadania przystawienia pieczatki nie moze zyczyc sobie 17 zl.
    > zreszta jak sie piekliłeś przy niej to wcale sie nie dziwie, ze nie
    > miała ochoty ci podpowiadac co jeszcze mogles zrobic.

    Zaczynasz konfabulować.

  • 43. Data: 2013-09-09 23:03:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    uzytkownik wrote:
    > Jeżeli mamy duskutować dalej o tym to przeczytaj dokładnie co napisałem.

    nie chce mi sie juz.
    ja jakos nie mam problemu z urzednikami, bo do nich nie łaże.
    Wszystko da sie załatwić jak nie przez internet to pocztą.

  • 44. Data: 2013-09-10 08:36:00
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > nie chce mi sie juz.

    No właśnie.