  • 11. Data: 2002-05-27 19:37:18
    Temat: Re: Jeszcze VAT 7
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze o...@i...pl:

    >:-)))))

    Nie wiem czy się śmiać, czy płakać że takie jest prawo. Czy te usmieszki
    oznaczają że się zgadzasz ORKA?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski

  • 12. Data: 2002-05-27 19:46:50
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Budzik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@b...poznan.pl...

    Czy te usmieszki
    > oznaczają że się zgadzasz ORKA?

    Rozbawiło mnie to stwierdzenie.

    A swoje zdanie przedstawiłam juz wcześniej.

    Orka

  • 13. Data: 2002-05-28 17:25:44
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a o...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy te usmieszki
    >
    > Rozbawiło mnie to stwierdzenie.

    :)))))

    > A swoje zdanie przedstawiłam juz wcześniej.

    OK

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert

  • 14. Data: 2002-05-29 09:10:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Orka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Budzik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:2...@b...poznan.pl...
    >

    > A swoje zdanie przedstawiłam juz wcześniej.

    Wiem, że to marny argument, ale problem przedyskutowałem z panią
    Inspektor KS zajmującą się VAT-em i potwierdziła mój tok myślenia
    (stanęło na: "lepiej wpisać").

    Z całym szacunkiem Orko, ale żaden z przepisów, które zacytowałaś
    nie upoważnia do takich wniosków, o których piszesz. Jedyne co mogłoby
    przemawiać za Twoją wersją to definicja podatku z Ordynacji Podatkowej,
    jako "świadczenia pieniężnego na rzecz Skarbu Państwa, województwa,
    powiatu lub gminy, wynikające z ustawy podatkowej." (Art.6.). Ale
    konsekwentne stosowanie tej definicji do ustawy o VAT nie pozwoliłoby na
    traktowanie sprzedaży ze stawką 0% jako sprzedaży opodatkowanej.

    To tak jak z definicją roweru w Prawie o ruchu drogowym - "pojazd
    jednośladowy lub wielośladowy poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym
    pojazdem". Czy rower stojący przed blokiem i w danej chwili nie
    _poruszany_ to rower, czy nie rower ;-) ?

    BaLab

  • 15. Data: 2002-05-29 10:03:48
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad26ap$642$...@n...tpi.pl...

    > Wiem, że to marny argument, ale problem przedyskutowałem z panią
    > Inspektor KS zajmującą się VAT-em i potwierdziła mój tok myślenia
    > (stanęło na: "lepiej wpisać").

    "Lepiej wpisać" to rzeczywiście marny argument - jak sam napisałeś.

    ale żaden z przepisów, które zacytowałaś
    > nie upoważnia do takich wniosków, o których piszesz.

    Widocznie inaczej je czytamy:)

    Orka